Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u core business hè a fabricazione di stampi à iniezione è u modellu à iniezione. Inoltre, u stampu Enuo hè ancu una fabbrica OEM impegnata in R & S di apparecchi di ispezione / Gauge, Die casting, CNC machining, Prototype products R&D, Parts spraying and assembly.
I macchinari di stampatura à iniezione sò custituiti da una tramoggia di materiale, un pistone d'iniezione o un pistone à viti, è una unità di riscaldamentu. Cunnisciuti ancu com'è platine, tenenu i muffa in quale sò formati i cumpunenti. I presse sò valutati per tonnage, chì spressione a quantità di forza di clamping chì a macchina pò esercite. Sta forza mantene u moldu chjusu durante u prucessu di iniezione. U tunnellu pò varià da menu di 5 tunnellate à più di 9 000 tunnellate, cù e figure più alte utilizzate in comparativamente pochi operazioni di fabricazione. A forza di serratura tutale necessaria hè determinata da l'area prughjettata di a parte chì hè stampata. Questa zona prughjettata hè multiplicata da una forza di clamp da 1,8 à 7,2 tunnillati per ogni centimetru quadru di l'area prughjettata. Comu regula, 4 o 5 tunnellate / in2 pò esse usatu per a maiò parte di i prudutti. Se u materiale plasticu hè assai rigidu, hà bisognu di più pressione d'iniezione per riempie u muffa, è cusì più tonnage di clamp per mantene a forza chjusa. A forza necessaria pò ancu esse determinata da u materiale utilizatu è a dimensione di a parte. I pezzi più grandi necessitanu una forza di serratura più alta.
A prima interazzione trà i europei è l'indigeni americani hè stata fatta da i Norsemen. Un numeru di saghe Norse sopravviventi furnisce infurmazioni riguardanti i Marittimi è i so indigeni. U Norse hà pruvatu à stabilisce in l'America di u Nordu circa 500 anni prima di Columbus.
In i primi tempi di a culunizazione, assai coloni europei eranu sughjetti à a penuria di l'alimentariu, à e malatie è attacchi da i Nativi Americani. I nativi americani eranu ancu spessu in guerra cù tribù vicini è alliati cù l'Europeani in e so guerri coloniali.