Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Ùn pensate micca chì a nostra zitella hè più bella in l'attellu di l'attrezzi
Creatività 5 Cumenti 14 settembre 2020

Ùn pensate micca chì a nostra zitella hè più bella in l'attellu di l'attrezzi

HaHa, per un omu chì s'hè impegnatu in l'industria di u muffa per 8 anni, aghju assai da "lagnà", è u primu hè: Troppu pochi ragazze intornu à noi ... Iè, aghju fattu una scherza, ma ancu dì à a verità l'attellu di utensili. U travagliu pò veramente micca adattatu per e bellezze.cum'è troppu travagliu ci sò u celu, micca puliti è sensu di u spaziu necessariu.Comu pudete vede da quì sottu, questi sò novi prughjetti (dui mudelli simili) chì avemu speditu à u cliente u 26 di maghju di u 2017, hè per quessa chì u nostru specialista di marketing chì appare in a stampa sopra hè cusì felice, Lol...

2

Taglia di muffa: 1650 * 1595 * 1026, è pesu 13 ton.

Ok, allora dopu, se avete tempu liberu, seguitemi per sapè u viaghju magicu - cumu i disegni di parte diventanu una macchina (muffa).cum'è tutti i muffa chì avemu fattu prima.
Passu 1: Cliente postu l'ordine cù dati parte.
Riceve a parte "dati 2D / 3D", "taglia di a macchina di iniezione" è "parametru di materiale di parte" etc.

3

Passu 2: Mold-flow è rapportu DFM
Facendu l'analisi di u flussu di muffa, secondu u risultatu di l'analisi per fà u rapportu DFM.Comunicatu cù u cliente per determinà a pruposta di cuncepimentu di muffa.

4

Passu 3: Disegnu di stampi I nostri diseggiani di muffa cumpletaranu u disignu secondu u flussu di u moldu è u rapportu DFM.Allora sottumette u disignu à u cliente per a validazione.

6

Passu 4: Fabbricazione di stampi è assemblea
Dopu avè ottenutu l'appruvazioni di u cliente nantu à u disignu di u muffa infine, cuminciamu à a machinazione di l'acciaio è l'assemblea di pezzi.

7

Passu 5: Pruva di muffa
A prova di u muffa hè u prucessu più impurtante per inspeccionà a qualità di fabricazione di u muffa, pruvate à u megliu per splode i prublemi di muffa, poi risolve in a nostra pianta, assicurendu chì u muffa puderia esse pruduciutu bè in a pianta d'iniezione di i clienti.

8

Passu 6: Ottimisazione di u Mold.
Sicondu u risultatu di a prova di u muffa, faremu u travagliu di migliurà di u muffa per ottimisà i prublemi di muffa.Di solitu, avaremu u muffa pruvata 1-3 volte per ottene u muffa cumplettamente i bisogni di u cliente.

9

Passu 7: spedizione.
Dopu avè ottenutu l'appruvazioni di u cliente per a spedizione di u muffa, avemu da imballà bè u muffa, poi cuntattate u spedizioniere logisticu per trasmette u muffa à u cliente.

10

Allora, una volta chì vulete sapè più storia nantu à a nostra squadra, cuntattate per:harry@enuomold.com


Tempu di pubblicazione: 14 settembre 2020