Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Chì ghjè u prucessu di l'uttellu scientificu?
Creatività 5 Cumenti 25-lugliu-2020

Chì ghjè u prucessu di l'uttellu scientificu?

1. U scopu di u prucessu di muffa?

A maiò parte di i difetti stampati sò accaduti durante u prucessu di plastificazione è di mudificazione di u produttu, ma qualchì volta in relazione cù u disignu di muffa irragionevule, cumprese a quantità di cavità;u disignu di u sistema di corridore friddu / caldu;u tipu, a pusizione è a dimensione di a porta di iniezione, è ancu a struttura di a geometria di u produttu stessu.

Inoltre, durante u prucessu di prova attuale, per cumpensà a mancanza di cuncepimentu di muffa, u persunale di teste pò stabilisce un paràmetru incorrectu, ma a gamma di dati attuale di a produzzione di massa richiesta da u cliente hè assai limitata, una volta chì i paràmetri di i paràmetri cù Qualchese ligera deviazione, a qualità di a produzzione di massa pò purtà à assai oltre l'intervallu di tolleranza permissibile, u risultatu di u rendiment di a produzzione attuale hè in calata, u costu crescente.

U scopu di a prova di muffa hè di truvà i paràmetri ottimali di u prucessu è u disignu di u muffa.In questu modu, ancu u materiale, i paràmetri di a macchina o i fatturi ambientali anu cambiatu qualcosa, u muffa hè sempre capaci di mantene a produzzione stabile è di massa senza interruzzione.

2. Pruva muffa Passi avemu seguitatu.

Per assicurà u risultatu di a prova di muffa curretta, a nostra squadra ubbidirà à i passi sottu.

Passu 1.Impostazione di a temperatura di a macchina di iniezione "canna di ugello".

 Cosa hè a prova di l'uttellu scientificu b

Si deve esse nutatu chì a temperatura iniziale di u barile deve esse basatu annantu à a ricunniscenza di u fornitore di materiale.È dopu secondu e cundizioni di produzzione specifiche per un fine-tuning appropritatu.

Inoltre, a temperatura attuale di u materiale di fusione in a canna deve esse misurata cù un detector per assicurà u rispettu di a pantalla mostrata.(Avemu avutu dui casi chì duie differenza di temperatura finu à 30 ℃).

Step 2. Stabbilimentu di a temperatura di u moldu.

 Cosa hè a prova di l'attrezzi scientifichi c

In listessu modu, a temperatura iniziale di u muffa deve esse ancu basatu annantu à u valore cunsigliatu furnitu da u fornitore di materiale.Dunque, prima di a prova formale, a temperatura di a superficia di a cavità deve esse misurata è arregistrata.A misurazione deve esse fatta in un locu diversu per vede s'ellu a temperatura hè equilibrata, è registrà i risultati currispundenti per u riferimentu di ottimisazione di u muffa di seguitu.

Step 3. Stabbilimentu di i paràmetri.

 Chì ghjè u prucessu di l'uttellu scientificu d

Cum'è a plastificazione, a pressione di iniezione, a velocità di l'iniezione, u tempu di rinfrescante è a vitezza di a vite secondu l'esperienza, dopu ottimisate in modu adattatu.

Step 4. Truvà u puntu di transizione "injection-holding" durante a prova di riempimentu.

 Chì ghjè u prucessu di l'uttellu scientificu e

U puntu di transizione hè u puntu di cunversione da a fase di iniezione à a fase di mantenimentu di pressione, chì pò esse a pusizione di a vite di iniezione, u tempu di riempimentu è a pressione di riempimentu.Questu hè unu di i paràmetri più impurtanti è basi in u prucessu di iniezione.In a prova di riempimentu propiu, i seguenti punti devenu esse seguitu:

  • A prissioni di mantene è u tempu di mantene durante a prova sò di solitu esse stabilitu à zero;
  • In generale, u pruduttu hè pienu di 90% à 98%, secondu e circustanze specifiche di u gruixu di u muru è u disignu di a struttura di muffa;
  • Siccomu a velocità di l'iniezione afecta a pusizione di u puntu di pressu, hè necessariu di ricunfirmà u puntu di pressu ogni volta chì a velocità di iniezione hè cambiata.

Duranti a tappa di riempimentu, pudemu vede cumu u materiale si riempie in u moldu, ghjudichendu cusì chì pusizioni faciuli d'avè una trappula d'aria.

Step 5. Locate u limitu di a prissioni injection attuale.

L'impostazione di pressione di iniezione nantu à u screnu hè u limitu di a pressione d'iniezione attuale, cusì deve esse stabilitu sempre più grande di a pressione attuale.S'ellu hè troppu bassu è dopu esse avvicinatu o superatu da a pressione di iniezione attuale, a velocità di iniezione attuale diminuirà automaticamente per via di a limitazione di u putere, chì affetterà u tempu di iniezione è u ciculu di moldura.

Step 6. Truvà u megliu vitezza injection.

 Cos'è l'attrezzatura scientifica f

A velocità di iniezione riferita quì hè a velocità chì u tempu di riempimentu hè u più breve pussibule è a pressione di riempimentu hè u più chjucu pussibule.In questu prucessu, i seguenti punti deve esse nutatu:

  • A maiò parte di i difetti di a superficia di i prudutti, soprattuttu vicinu à a porta, sò causati da a velocità di iniezione.
  • L'iniezione multi-stadi pò esse aduprata solu quandu una sola iniezione di tappa ùn pò micca risponde à i bisogni, in particulare in u prucessu di muffa.;
  • Se u statutu di u muffa hè bonu, u valore di l'impostazione di pressione hè currettu, è a velocità di iniezione hè abbastanza, u difettu di u lampu di u produttu ùn hè micca direttamente in relazione cù a velocità di iniezione.
Step 7. Optimize u tempu di mantene.

 gChì hè u prucessu di strumentu scientificu

U tempu di mantene ancu esse chjamatu tempu solidu di a porta di iniezione.In generale, u tempu pò esse determinatu da u pesu.risultatu in u tempu di mantene differente, è u tempu di mantene ottima hè u tempu quandu u pesu di u muffa hè maximizatu.

Step 8. Optimizing altri paràmetri.

Cum'è mantene a pressione è a forza di clamping.

 Chì ghjè u prucessu di l'uttellu scientificu h

Grazie assai per u vostru tempu per leghje quì. Sapete più nantu à a prova di muffa


Tempu di post: 25-lugliu-2020