Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 22-Feb-2023

Chì sò i fatturi chì affettanu a precisione di e parti di stampatura à iniezione di precisione?

U muffa d'iniezione di precisione hè un strumentu impurtante in a produzzione di pezzi di stampatura di iniezione, è parechji fatturi affettanu a precisione è a qualità di i pezzi di iniezione.I seguenti sò i fatturi di muffa di iniezione di precisione riassunti da l'ingegneri di a fabbrica di stampi di iniezione di Enuo Mold anu una influenza impurtante nantu à a precisione di e parti di iniezione.
1、 A precisione di u muffa d'iniezione;l'accuratezza di u muffa d'iniezione dipende principalmente da a precisione di a dimensione di a cavità di u muffa, l'accuratezza di a pusizione di a cavità o l'accuratezza di a superficia di classificazione risponde à i requisiti di design.A tolleranza dimensionale di u muffa d'iniezione di precisione ordinaria deve esse cuntrullata in 1 / 3 di a tolleranza dimensionale di u produttu.
2、Processabilità è rigidità di u moldu di iniezione di precisione;in u disignu di a struttura di u muffa, u numeru di cavità ùn deve esse troppu, è u pianu di fondu, u pianu di supportu è u muru di a cavità deve esse u più grossu pussibule per evitari a deformazione elastica di i prudutti sottu à alta temperatura è pressione alta.
3 、 liberazione di muffa di i prudutti;muffa iniezione pricisioni deve esse usata cum'è pocu pussibule, menu è canali flussu cortu, è finitu altu, chì hè favurèvule à liberazione di muffa.
4 、 Materiali di trasfurmazioni per l'iniezione di precisione;azzaru cù alta resistenza meccanica.U materiale di fà a cavità è u canali di versazione deve passà un trattamentu termale strettu, è a selezzione di materiale deve avè una durezza alta, una bona resistenza à l'usura è una forte resistenza à a corrosione.

Precisione 1


Tempu di Postu: Feb-22-2023
- Next Post