Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 12-Feb-2022

Sei categurie di stampi di plastica è e so caratteristiche strutturali

U muffa di plastica hè un strumentu chì hè assuciatu cù e macchine di stampa di plastica in l'industria di trasfurmazioni di plastica per dà à i prudutti di plastica una cunfigurazione cumpleta è una dimensione precisa.Sicondu i sfarenti metudi di muffa, pò esse divisu in diversi tipi di muffa.

1. Fustella di polistirene alta espanso

Hè un tipu di muffa chì usa polistirene espansibile (materiale perle cumpostu di polistirene è agenti di schiuma) materie prime per furmà materiali di imballaggio in schiuma di diverse forme desiderate.

U principiu hè chì u polistirene espansibile pò esse steamed in u moldu, cumprese dui tippi di stampi simplici di operazione manuale è stampi idraulici di plastica in schiuma dritta, chì sò principalmente usati per pruduce prudutti di imballaggio per i prudutti industriali.I materiali per a fabricazione di tali muffa sò l'aluminiu, l'acciaio inox, u bronzu, etc.

2. Muffa di cumpressione

Cumpresu u modellu di compressione è u modellu à iniezione dui tipi di stampi strutturali.Sò un tipu di muffa principarmenti utilizata per mudificà i plastichi termoindurenti, è u so equipamentu currispundenti hè una macchina di stampa di stampa.

Metudu di stampa di cumpressione Secondu e caratteristiche di u plasticu, u muffa hè riscaldata à a temperatura di formatura (in generale 103 ° 108 °), allora a polvera di formatura di compressione misurata hè messa in a cavità di u moldu è a camera d'alimentazione, u moldu hè chjusu, è u plasticu hè riscaldatu sottu u calore altu è a pressione alta.Soften u flussu viscosu, solidificà è forma dopu un certu periodu di tempu, è diventate a forma di u produttu desideratu.

A diffarenza trà l'injection injection and compression molding hè chì ùn ci hè micca una camera d'alimentazione separata.U moldu hè chjusu prima di mudificà, è u plasticu hè preriscaldatu in a camera d'alimentazione è diventa un statu di flussu viscosu.Sutta l'azzione di pressione, hè aghjustatu è spressu in a cavità di u moldu per durà è furmà.

U muffa di cumpressione hè principalmente cumpostu di cavità, cavità di alimentazione, mecanismu di guida, parti di ejecting, sistema di riscaldamentu, etc. Muffa d'iniezione sò largamente usate in l'imballaggio di cumpunenti elettrici.I materiali utilizati in a fabricazione di stampi di compressione sò basicamente listessi cum'è stampi d'iniezione.

Sei categurie di stampi di plastica è e so caratteristiche strutturali

3. Muffa d'iniezione

Hè principarmenti un molding molding chì hè più comunmente utilizatu in a produzzione di parti termoplastiche.L'attrezzatura di trasfurmazioni chì currisponde à u muffa d'iniezione hè una macchina per l'injection.U plasticu hè prima riscaldatu è funnutu in u canna di riscaldamentu in u fondu di a macchina per l'injection.Sottu a spinta di u tappu, entra in a cavità di u muffa à traversu l'ugello di a macchina per l'iniezione è u sistema di versazione di u muffa, è u plastica hè rinfriscata è indurita per furmà, è u pruduttu hè ottenutu da demolding.

A so struttura hè di solitu cumpostu di parti di furmà, sistemu pouring, parti di guida, miccanisimu push-out, sistemu di regulazione di temperatura, sistema di scarico, parti di sustegnu è altre parti, è hè fattu di azzaru muffa plastica.U prucessu di stampa iniezione hè di solitu adattatu solu per a produzzione di prudutti termoplastici.I prudutti di plastica pruduciuti da u prucessu di stampa di iniezione sò assai largu.Da i bisogni di ogni ghjornu à diversi apparecchi elettrici cumplessi è pezzi d'auto, sò tutti furmati cù stampi d'iniezione.Unu di i metudi di trasfurmazioni più utilizati in a produzzione di prudutti di plastica.

4. Muffa di colpu

Un muffa utilizata per furmà prudutti cavu di cuntainer di plastica (cum'è buttigli di bevande, prudutti chimichi di ogni ghjornu è altri cuntenituri di imballaggio).A forma di soffiatura include principalmente l'estrusione di colpu è l'iniezione secondu u principiu di u prucessu.U principiu include principarmenti l'extrusion blow molding, l'injection blow molding, l'injection extension blow molding (cumunemente cunnisciuta cum'è injection stretch blow), multi-layer blow molding, sheet blow molding, etc. L'equipaggiu chì currisponde à u soffiu di i prudutti cavu hè di solitu chjamatu plastica. colpu muffa machina, è colpu muffa hè solu adattatu per a pruduzzioni di prudutti termoplastic.A struttura di u muffa di colpu hè relativamente simplice, è i materiali utilizati sò soprattuttu fatti di carbone.

5. Estrusione die

Un tipu di muffa utilizata per pruduce prudutti di plastica in forma cuntinuu, cunnisciuta ancu com'è testa di estrusione, hè largamente utilizata in a trasfurmazioni di tubi, bars, monofilamenti, platti, filmi, rivestimenti di fili è cavi, materiali profilati, etc.

L'equipaggiu di pruduzzione currispundente hè un extruder plasticu.U principiu hè chì u plasticu solidu hè funnutu è plastificatu in e cundizioni di riscaldamentu è a rotazione di viti di l'extruder, è hè fattu in a listessa sezione trasversale cum'è a forma di u fustu attraversu un fustu di una forma specifica.Prudutti di plastica cuntinuu.I so materiali di fabricazione sò principarmenti azzaru strutturale di carbonu, arnesi di lega, etc., è certi fusti di estrusione sò ancu incrustati cù materiali resistenti à l'usura, cum'è u diamante, nantu à e parti chì deve esse resistenti à l'usura.

U prucessu di estrusione hè di solitu adattatu solu per a produzzione di prudutti termoplastici, chì hè significativamente sfarente da i muffa di iniezione è di i muffa di compressione in struttura.

6. Muffa di blister

Un muffa chì usa platti è fogli di plastica cum'è materia prima per furmà qualchi prudutti di plastica più simplici.In u casu d'addolcimentu, hè deformatu è attaccatu à a cavità di u moldu per ottene u pruduttu modelatu desideratu, chì hè principarmenti utilizatu in a produzzione di certi bisogni di ogni ghjornu, prudutti di imballaggio alimentari è di ghjoculi.


Tempu di Postu: Feb-12-2022