Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 12-Feb-2022

Chì sò i prublemi principali per esse risolti in u disignu è a fabricazione di stampi di plastica?

Chì sò i prublemi principali per esse risolti in u disignu è a fabricazione di stampi di plastica?

1. A struttura di muffa plastica deve esse sceltu raghjone.Sicondu i disegni è i requisiti tecnichi di e parti di plastica, ricerca è selezziunate u metudu è l'equipaggiu adattatu di formatura, combina a capacità di trasfurmazioni di a fabbrica, presenta u pianu strutturale di u moldu di plastica, sollecita pienamente l'opinioni di i partiti pertinenti, è cunduce. analisi è discussione per fà a struttura di muffa di iniezione cuncepita raghjone, qualità affidabile è operazione faciule.Se necessariu, secondu i bisogni di u disignu di u muffa plastica è u processu, hè necessariu di mudificà i disegni di e parti di plastica, ma deve esse implementatu cù l'accunsentu di l'utilizatore.

2. E dimensioni di e parti stampate in iniezione deve esse calculate currettamente.E parti di plastica sò i fatturi diretti chì determinanu a forma, a dimensione è a qualità di a superficia di e parti di plastica, chì sò strettamente ligati è necessitanu una attenzione particulari.Quandu u calculu di a dimensione di a parte stampata, u metudu di shrinkage mediu pò esse generalmente utilizatu.Per i pezzi di plastica cù alta precisione è bisognu di cuntrullà l'indennità di riparazione di muffa, pò esse calculatu secondu u metudu di a zona di toleranza.Per i pezzi di plastica di grande precisione, a diminuzione di pezzi di plastica in diverse direzzione pò esse calculata per analogia per cumpensà l'influenza di certi fatturi chì sò difficiuli di cunsiderà in teoria.

Chì sò i prublemi principali per esse risolti in u disignu è a fabricazione di stampi di plastica?

3. U moldu di plastica designatu deve esse faciule fà fà.Quandu cuncepisce u muffa d'iniezione, pruvate à fà u moldu di plastica cuncepitu faciule di fabricazione è u costu di fabricazione hè bassu.In particulare per quelli parti cumplessi furmati, deve esse cunsideratu se aduprà metudi di trasfurmazioni generale o metudi di trasfurmazioni speciali.Sè i metudi di trasfurmazioni spiciali sò usati, cumu si assemble dopu a trasfurmazioni, i prublemi simili deve esse cunsideratu è risolti in u disignu di stampi d'iniezione, è à u stessu tempu, a riparazione di muffa dopu a prova di muffa deve esse cunsiderata, è deve esse riservata una indennità di riparazione di muffa. .

4. U moldu di iniezione cuncepitu deve esse sicuru è affidabile.Questa esigenza implica parechji aspetti di u disignu di u muffa di iniezione, cum'è u riempimentu è u clamping in u sistema di gating, un bonu effettu di regulazione di a temperatura, un mecanismu di demolding flessibile è affidabile, etc.

5. I pezzi di muffa plastica duveranu esse resistenti à l'usura è durable.A durabilità di e parti di u moldu di plastica influenza a vita di serviziu di tuttu u moldu di plastica.Per quessa, quandu cuncepisce tali parti, ùn hè micca solu necessariu di mette in avanti i bisogni necessarii per i so materiali, i metudi di trasfurmazioni, u trattamentu termale, etc. Ma i pezzi simili à pin, cum'è i bastoni di spinta, sò ancu propensi à jamming, flipping and breaking, è u I fallimenti risultanti cuntenenu a maiò parte di i fallimenti di u muffa d'iniezione.Per questu scopu, duvemu ancu cunsiderà cumu fà facilmente aghjustà è rimpiazzà, ma attente à l'adattazione di a vita di parte à u moldu di iniezione.

6. A struttura di u moldu plasticu deve esse adattatu à e caratteristiche di molding di u plasticu.Quandu si cuncepisce un muffa d'iniezione, hè necessariu capisce cumplettamente e caratteristiche di u plasticu utilizatu è pruvate à scuntrà i requisiti, chì hè ancu una misura impurtante per ottene pezzi di plastica d'alta qualità.


Tempu di Postu: Feb-12-2022