Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 24-aug-2022

Chì ghjè u principiu di l'injezione di plastica?

U moldu di plastica hè cumpostu principalmente di trè parte: sistema di versazione, parti di molding è parti strutturali.Frà elli, u sistema di gating è i pezzi di molding sò e parte chì sò in cuntattu direttu cù u plasticu, è cambianu cù u plasticu è u pruduttu.Sò i parti più cumplessi è cambianti di u moldu di plastica è necessitanu u più altu finitu di trasfurmazioni è precisione.
U sistema di gating di muffa di plastica si riferisce à a parte di u corridore prima chì u plasticu entre in a cavità da a bocca, cumprese u corridore principale, a cavità di materiale friddu, u corridore è a porta.I pezzi stampati si riferiscenu à diverse parti chì custituiscenu a forma di u pruduttu, cumpresi muffa mobile, stampi fissi è cavità, nuclei, verghe di stampatura è porti di scarico.

U muffa intelligente hè una tendenza inevitabbile di u sviluppu di l'industria
1. Mainstream
Hè un passaghju in u moldu chì cunnetta a bocca di a macchina d'iniezione à u corridore o a cavità.A cima di u sprue hè cuncave per l'ingaghjamentu cù a bocca.
U diametru di l'ingressu di u canali principale deve esse ligeramente più grande di u diametru di a bocca (0,8 mm) per evità u overflow è impedisce chì i dui sò bluccati per via di cunnessione imprecisa.
U diametru di l'inlet dipende da a dimensione di u pruduttu, in generale 4-8mm.U diametru di u sprue deve esse allargatu à l'internu à un angulu di 3 ° à 5 ° per facilità a liberazione di i detriti di u corridore.
2. Focu di materiale friddu
Hè una cavità à a fine di u canali principale per catturà u materiale friddu generatu trà duie iniezioni à a fine di a bocca, impediscendu cusì u bloccu di u corridore o di a porta.Se u materiale friddu hè mischju in a cavità, u stress internu hè facilmente generatu in u pruduttu fabricatu.
U diametru di u pirtusu di materiale friddu hè di circa 8-10 mm, è a prufundità hè di 6 mm.Per facilità u demoulding, u fondu hè spessu purtatu da u bastone di demoulding.A cima di u bastone di demoulding deve esse designatu cum'è un ganciu zigzag o un groove affundatu, per chì u sprue pò esse tiratu fora in u demoulding.
Terzu, u shunt
Hè u canali chì culliganu u canali principale è ogni cavità in u muffa multi-slot.Per fà chì u funnu riempia ogni cavità à a listessa velocità, l'arrangementu di i corridori nantu à u moldu deve esse simmetricu è equidistanti.A forma è a dimensione di a sezione di u corridore anu un impattu nantu à u flussu di a fusione di plastica, u demolding di u pruduttu è a facilità di fabricazione di muffa.
Se u flussu di a listessa quantità di materiale hè cunsideratu, a resistenza di u canali di u flussu di a seccione circular hè a più chjuca.In ogni casu, perchè a superficia specifica di u corridore cilindrico hè chjuca, hè sfavore per u rinfrescante di u materiale superfluu di u corridore, è u corridore deve esse apertu nantu à e duie mità di u moldu, chì hè un travagliu intensivu è faciule d'alineà. .


Tempu di Postu: Aug-24-2022