Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 28-settembre-2022

À quali punti deve esse attentu à u disignu di stampi di iniezione?

1. Spessore muru prodottu
(1) Tutti i tipi di plastica anu una certa gamma di spessore di u muru, generalmente da 0,5 à 4 mm.Quandu u gruixu di u muru supera i 4 mm, pruvucarà u tempu di rinfrescamentu per esse troppu longu è pruvucarà shrinkage è altri prublemi.Cunsiderate cambià a struttura di u produttu.
(2) Un spessore irregolare di u muru pruvucarà una retrazione di a superficia.
(3) Un spessore di parete irregolare causarà pori e linee di saldatura.

A natura è l'applicazione di u muffa d'iniezione
2. A direzzione d'apertura di u moldu è a linea di parte
À l'iniziu di u disignu di ogni pruduttu di iniezione, a direzzione di apertura di u muffa è a linea di separazione deve esse determinata prima per assicurà chì u mecanismu di slider di tiratura di core hè minimizatu è l'impattu di a linea di separazione nantu à l'apparenza hè eliminatu.
(1) Dopu chì a direzzione di l'apertura di u muffa hè determinata, e nervature di rinforzu, fibbie, protrusioni è altre strutture di u pruduttu sò pensati per esse coerenti cù a direzzione di apertura di u muffa quant'è pussibule, per evità u core pulling è riduce e linee di cucitura. allargà a vita di u moldu.
(2) Dopu chì a direzzione di apertura di u muffa hè determinata, una linea di separazione adatta pò esse selezziunata per evità u undercut in a direzzione di apertura di u moldu, per migliurà l'aspettu è u rendiment.
3. Demoulding pendenza
(1) A pendenza di demoulding adatta pò evità u fluffing di u produttu (pulling).A pendenza di demoulding di a superficia liscia deve esse più grande o uguale à 0,5 gradi, a superficia di a pelle fina (superficie di sabbia) deve esse più grande di 1, è a superficia di a pelle grossa deve esse più grande di 1,5 gradi.
(2) Slope demoulding appropritatu pò evitari dannu cima prodottu, comu top white, top deformation, è rupture cima.
(3) Quandu cuncepisce un pruduttu cù una struttura di cavità prufonda, a pendenza di a superficia esterna deve esse più grande ch'è a pendenza di a superficia interna quant'è pussibule per assicurà chì u core di u muffa ùn hè micca deviatu durante l'injection, ottene un pruduttu uniforme. spessore di u muru, è assicurà a forza materiale di l'apertura di u produttu.
4. Rinfurzà i costi
(1) L'applicazione ragiunate di e coste di rinforzu pò aumentà a rigidità di u produttu è riduce a deformazione.
(2) U spessore di u stiffener deve esse ≤ (0,5 ~ 0,7) T gruixu di muru di u produttu, altrimenti a superficia sminuisce.
(3) A pendenza unilaterale di a nervatura di rinforzu (Shanghai Mold Design Training School) deve esse più grande di 1,5 ° per evità a ferita superiore.


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022