Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 25-Maghju-2022

Chì sò i prucessi cumuni di fabricazione di plastica?

E materie prime plastiche sò solidi o elastomerichi à a temperatura di l'ambienti, è e materie prime sò riscaldate durante a trasfurmazioni per trasfurmà in liquidi fluidi è fusi.I plastichi ponu esse divisi in "termoplastichi" è "termosetti" secondu e so caratteristiche di trasfurmazioni.
"Termoplastichi" pò esse riscaldatu è furmatu parechje volte è ponu esse riciclati.Sò fluidi cum'è slime è anu un statu di fusione lenta.I termoplastici cumunimenti usati sò PE, PP, PVC, ABS, etc. Thermosets solidify permanently when heated and cooled.A catena moleculare forma ligami chimichi è diventa una struttura stabile, cusì ancu s'ellu hè riscaldatu di novu, ùn pò micca ghjunghje à un statu di liquidu fondu.Epoxies è gomma sò esempi di plastichi termoset.

图片3
Eccu alcuni tipi cumuni è ditaglii di i prucessi di trasfurmazioni di plastica: fusione di plastica (formatura di goccia, stampatura di coagulazione, stampatura rotazionale), stampatura per soffiu, estrusione di plastica, termoformatura di plastica (formatura di compressione, formatura di vacuum), stampatura per iniezione di plastica, saldatura di plastica (frizione). saldatura, saldatura laser), schiuma plastica


Tempu di post: 25-May-2022