Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 07-sep-2022

Chì ci hè a diffarenza trà i prudutti di muffa di dui culori è i muffa di un culore?

Chì ci hè a diffarenza tràmuffa di dui culori prudutti è stampi unicu culore ?

Un muffa d'injezione di un culore, cum'è u nome suggerisce, hè un muffa d'injezione chì pò solu injectà un culore à volta;un muffa di iniezione di dui culori hè un muffa di iniezione chì pò injectà dui culori.

muffa di dui culori
Dui culorimuffasò apprussimatamente divisi in dui tipi: unu, falsi dui culori, dui, veri dui culori.
1. U falsu muffa di dui culori di u moldu di dui culori, u falsu di dui culori hè di prima cerveza fora di un pruduttu, è poi mette a biera da u pruduttu in un altru set di muffa per fà un altru pruduttu!Hè abitudine di chjamà un muffa di overmolding, overmolding, è certi Hè chjamatu un set di cerveza, è un set di birra hè furmatu.
Siconda, u veru muffa di dui culori di dui culori, u veru dui culori hè divisu in dui culori indipendenti è mischiati di dui culori: indipendenti di dui culori, hè di fà dui culori diffirenti nantu à a stessa macchina, di solitu rimpiazzendu u muffa frontale per compie, (rotendu u muffa), un inseme di stampi di dui culori deve esse fattu in dui gruppi di stampi, dui setti di u stessu muffa posteriore, un set di stampi frontali differenti, è dui gruppi di basi di muffa. sò tenuti à esse intercambiabili;mischju di dui culori, solu un inseme di muffa hè necessariu, chì esige spiciali U principiu hè di cumminà dui ugelli indipindenti in unu, è ottene l'effettu di mistura di culore cuntrullendu individualmente i paràmetri di iniezione di ogni bocca.
Sapete ciò chì hè un moldu di dui culori, allora chì sò e caratteristiche di un moldu di dui culori?
(1)Muffa di dui culoribisognu di macchine di stampaggio a iniezione adattate.
(2) Ci hè un mecanismu rotativu supplementu o un mecanismu di scorrimentu su è giù.
(3) U mudellu di fronte hè diversu, è u mudellu posteriore hè listessu.(sferenti macchine seranu diverse)
(4) Prestate attenzione à l'applicazione di cilindru o altru putere.
(5) Requisiti d'alta precisione.


Tempu di Postu: Sep-07-2022