Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 11-dic-2021

Chì sò i metudi per migliurà a vita di u muffa è a macinazione di u muffa?

Cumu migliurà a vita di serviziu di u moldu

Per l'utilizatori, l'aumentu di a vita di serviziu di u muffa pò riduce assai u costu di stampa.I fatturi chì influenzanu a vita di serviziu di u muffa sò i seguenti:

1. Tipu di materiale è grossu;

2. Sia à sceglie un gap muffa raghjone;

3. A struttura di u moldu;

4. Sia u materiale hà una bona lubricazione durante a stampa;

5. Sia u moldu hà subitu trattamentu di superficia speciale;

6. Cum'è titanium plating, carbonitrure di titaniu;

7. Align the top and low turrets;

8. L'usu raghjone di i gaskets d'aghjustà;

9. Sia u moldu di lama oblicu hè utilizatu currettamente;

10. Sia chì a basa di u muffa di a macchina hè purtata o micca;

Chì sò i metudi per migliurà a vita di u muffa è a macinazione di u muffa?

Muffa di muffa

1. L'impurtanza di a macinazione di u moldu

A lucidatura regulare di u moldu assicura una qualità di stampa coherente.A macinazione regulare di u muffa ùn pò micca solu aumentà a vita di serviziu di u muffa, ma ancu aumentà a vita di serviziu di a macchina.Deve capisce u tempu ghjusta per affilà u cuteddu.

 

2. I carattiristichi specifichi di u moldu deve esse sharpened

Per l'affilatura di u moldu, ùn ci hè micca un numeru strettu di colpi di martellate per stabilisce se l'affilatura hè necessaria.Questu dipende principarmenti da a sharpness di a lama.Principalmente determinata da i seguenti trè fatturi:

(1) Verificate a filetta di u tagliu.Se u raghju di filetta righjunghji R0.1mm (u valore R massimu ùn pò esse più di 0.25 mm), l'affilatura hè necessaria.

(2) Verificate a qualità di stampa.Ci sò grossi burrs ?

(3) Determina se l'affilatura hè necessaria secondu u rumore di punching machine.Se u listessu paru di muffa anu rumori anormali durante u punching, significa chì i punchs sò smussati è devenu esse affilati.

Nota: U bordu di a lama hè arrotondatu o u spinu di a lama hè ruvida.L'affilatura deve esse cunsideratu ancu.

 

3. Metudu Sharpening

Ci hè parechje manere di affucà u moldu.Questu pò esse realizatu cù un sharpener speciale o nantu à un macinatu di superficia.A frequenza di sharpening di punch and die hè generalmente 4:1.Per piacè aghjustate l'altezza di u muffa dopu avè affilatu u cuteddu.

(1) I periculi di metudi di sharpening incorrecte: l'affilatura incorrecta aggravarà u dannu rapidu di a lama di u moldu, risultatu in un numeru assai ridottu di colpi di martellu per sharpening.

(2) I benefizii di u metudu di sharpening currettu: L'affilatura regulare di u moldu pò mantene a qualità di punching è a precisione stabile.A lama di u moldu hè lentamente danatu è hà una longa vita di serviziu.

 

4. Reguli di affilatura

I seguenti fattori deve esse cunsideratu quandu si macina u moldu:

(1) In u casu di R0.1-0.25 mm, a sharpness di u filatu di tagliu dipende da a sharpness di u tagliu.

(2) A superficia di a mola deve esse pulita.

(3) Hè cunsigliatu d'utilizà una mola mole a grana grossa.Cum'è WA46KV

(4) A quantità di macinazione (utensili) ùn deve micca più di 0,013 mm ogni volta.A macinazione eccessiva pruvucarà u surriscaldamentu di a superficia di u moldu, chì equivale à u trattamentu di annealing, u moldu diventa morbidu, è a vita di u moldu hè assai ridutta.

(5) Un rinfriscante suffirenziu deve esse aghjuntu durante a macinazione.

(6) Quandu si grinding, u punch è u die più bassu deve esse fermamente fissatu, è deve esse usatu appiccicazioni speciali.

(7) U voluminu di macinazione di u moldu hè constante.Se stu valore hè righjuntu, u punch serà scrapped.Se cuntinueghja à aduprà, hè faciule per dannà u moldu è a macchina.

(8) Dopu a lucidatura, i bordi deve esse trattatu cù una petra per caccià i bordi eccessivamente affilati.

(9) Dopu l'affilatura, pulisce, demagnetize è oliu.


Tempu di Postu: Dec-11-2021