Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 04-mar-2022

Definizione è classificazione di stampi di iniezione

Prima, a definizione di muffa

1: U muffa utilizata in l'iniezione di plastica diventa u muffa d'iniezione, chjamata muffa d'iniezione.U muffa d'iniezione pò furmà prudutti di plastica cù forme cumplesse è precisione dimensionale alta o cù pinze à un tempu.

2: "Muffa di sette punti, prucessu di trè punti", per l'injezione, u muffa hà a stessa grande influenza nantu à u pruduttu stampatu cum'è a macchina per l'iniezione.Si pò ancu dì chì u muffa ghjoca un rolu più grande chè l'injezione.

3: Hè difficiuli d'ottene un pruduttu stampatu eccellente se u moldu ùn hè micca capitu cumplettamente durante l'injection.

Siconda, a classificazione di muffa

Ci sò parechji metudi di classificazione di stampi di iniezione.Sicondu u tipu di macchina di stampaggio ad iniezione aduprata, pò esse divisa in stampi iniezione per macchine iniezione horizontale, stampi iniezione per macchine iniezione verticali, stampi iniezione per macchine iniezione anguli, è stampi iniezione bicolore.

Sicondu u nùmeru di cavità di u moldu, pò esse divisu in stampi d'iniezione unilaterale è multi-sided: secondu u nùmeru di facets, pò esse divisu in superficia unica è superficia doppia o multi-parting. I stampi di iniezione di superficia, secondu a forma di u sistema di gating, ponu esse divisi in casting ordinariu Muffa d'iniezione per sistemi è sistemi di gating hot runner: ci sò ancu stampi sovrapposti (stack molds)

Sicondu a classificazione di a struttura di basa, pò esse divisu in generale in e seguenti dui categurie

1: Muffa à dui piatti (dui mudelli, un muffa di separazione).

2: Mudellu di trè piatti (trè mudelli, dui stampi di separazione).

Questu hè divisu in dui o trè mudelli per classificà quandu u moldu hè divisu, è quasi tutti i muduli appartenenu à sti dui tipi (multi individuali di quattru piastra)

I stampi di iniezione sò spessu divisi in: stampi di iniezione generale, stampi di iniezione di dui culori, stampi di runner caldi, stampi di overmolding, etc.

Muffa di dui piastri (caratteristiche di u muffa di separazione una volta): In generale, u mudellu fissu è u mudellu in muvimentu sò separati à a superficia di separazione.

1: Dopu à u muffa, u pruduttu stampatu è u sprue sò tagliati è trasfurmati (cum'è: porta laterale, sprue)

2: A struttura hè simplice è faciule d'utilizà.

3: Adatta per a caduta automatica di i prudutti.(porta latente, ùn hè micca necessariu post-processamentu)

4: Meno fallimentu è prezzu più prezzu.

Caratteristiche di u stampu à trè piastra (muffa di separazione secundaria):

1: Ci hè un mudellu trà u mudellu fissu è u mudellu in muvimentu, è ci hè un canale di flussu di ugettu trà stu mudellu è u mudellu fissu.

2: Siccomu pò esse usatu un nozzle puntuale, u post-processamentu di a pusizione di l'ugello ùn hè micca necessariu.

3: A struttura hè cumplessa, è hè necessariu di dividisce u pruduttu stampatu è u canali di u flussu di l'ugelli.

4: Ci hè più fiaschi chè u moldu di dui-piatti, è u costu di muffa hè ancu più altu.


Tempu di Postu: Mar-04-2022