Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 02-novembre-2022

Chì aspetti deve esse cunsideratu cumplettamente quandu facenu pezzi di muffa di plastica?

Quandu si facenu pezzi di muffa di plastica, i seguenti aspetti devenu esse cumpletamente cunsiderati:

1. Ùn fucalizza micca nantu à u disignu di u produttu è ignurà a fabricazione di pezzi di muffa plastica
Quandu certi utilizatori sviluppanu prudutti o pruduzzione di pruduzzione di novi prudutti, spessu si focalizeghjanu solu nantu à a ricerca è u sviluppu di u produttu in a fase iniziale, ignurà a cumunicazione cù l'unità di produzzione di pezzi di muffa plastica.Dopu chì u pianu di cuncepimentu di u produttu hè inizialmente determinatu, cuntattate in anticipu u fabricatore di muffa hà dui vantaghji:

1. Pò assicurà chì u pruduttu cuncepitu hà un bonu prucessu di furmazione, è u disignu finalizatu ùn serà micca mudificatu perchè e parte sò difficiuli di processà.

muffa di plastica

2. U fabricatore di muffa pò fà preparazioni di cuncepimentu in anticipu per prevene i malati in una pressa è affettanu u periodu di custruzzione.

3. Per pruduce pezzi di muffa di plastica d'alta qualità, solu a stretta cooperazione trà l'offerta è a dumanda pò riduce u costu è accurtà u ciculu.

2. Ùn fighjate micca solu u prezzu, ma cunsiderà a qualità, u ciculu è u serviziu in una manera all-round
1. Ci sò parechji tippi d'accessori di muffa plastica, chì ponu esse divisu à pocu pressu in dece categurie.Sicondu diverse esigenze di materiale di parti, proprietà fisiche è chimiche, forza meccanica, precisione dimensionale, finitura di a superficia, vita di serviziu, ecunumia, etc., sò scelti diversi tipi di muffa per a furmazione.

2. Muffa cù esigenze d'alta precisione deve esse trattatu da e macchine utensili CNC d'alta precisione, è i materiali di muffa è i prucessi di furmazione anu esigenze strette, è a tecnulugia di muffa CAD / CAE / CAM deve esse usata per u disignu è l'analisi.
3. Certi parti hannu esigenze spiciali durante muffa, è u muffa dinù bisognu di usà prucessi avanzata, comu hot runner, muffa assistita di gas, è cilindru nitrogenu.

4. I pruduttori di pezzi di muffa plastica duveranu avè CNC, EDM, arnesi di taglio di filu è equipaghji di fresatura di copia CNC, smerigliatrici d'alta precisione, strumenti di misurazione di trè coordenate d'alta precisione, cuncepimentu di computer è software cunnessi.

5. Giniralmenti, grande-scala stamping dies (cum'è muffa di coperchio automobile) avissi a cunsiderà s'ellu u strumentu machine à hannu un miccanisimu latu blanking, o ancu lubricants latu, multi-stazione prugressiva, etc In più di stamping tunnellate, punching times, feeding dispusitivi, arnesi machini è dispusitivi di prutezzione di muffa deve dinù esse cunsideratu.

6. I metudi di fabricazione è i prucessi di i mudeli sopra citati ùn sò micca pussede è maestru da ogni impresa.Quandu sceglite un fabricatore cooperativu, duvete capisce e so capacità di trasfurmazioni, micca solu fighjendu l'equipaggiu hardware, ma ancu cumminendu u livellu di gestione, l'esperienza di trasfurmazioni è a forza tecnica.

7. Per u listessu settore di muffa, ci hè qualchì volta una grande distanza trà e citazioni di diversi fabricatori.Ùn deve micca pagà più di u valore di u moldu, nè menu di u costu di u moldu.I pruduttori di muffa, cum'è voi, volenu fà prufitti ragiunate in a so attività.Ordinà un set di muffa à un prezzu assai più bassu pò esse u principiu di prublemi.L'utilizatori anu da principià da e so propri esigenze è misuranu in modu cumpletu.

3. Evite a cuuperazione multi-testa è pruvate à fà stampi di plastica è trasfurmazioni di u produttu à traversu one-stop

1. Cù muffa qualificata (piedi di prova qualificata), lotti di prudutti qualificati ùn ponu micca esse pruduciutu.Questu hè principarmenti ligatu à a selezzione di a machina strumentu per i pezzi, u prucessu di furmazione (temperatura di furmazione, tempu di furmazione, etc.) è a qualità tecnica di l'operatore.

2. Sè vo avete un bonu moldu, vi tocca dinù avè un bonu prucessu di furmà.A cuuperazione in una fermata deve esse fatta, è a cuuperazione multi-testa deve esse evitata quant'è pussibule.Se e cundizioni ùn sò micca scontri, hè necessariu di sceglie una parte per esse cumplettamente rispunsevuli, è deve esse scrittu chjaramente quandu si firma u cuntrattu.


Tempu di Postu: Nov-02-2022