Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 16-mar-2022

5 passi di a fabricazione di stampi plastichi

1. Gestisce in modu efficau a gestione di dati di u produttu, a gestione di i dati di u prucessu è a gestione di u documentu di disegnu: realizà una gestione efficace di i dati di u produttu di muffa, a gestione di i dati di u prucessu è a gestione di i documenti di disegnu, chì ponu assicurà a completezza di i documenti è a coerenza di e versioni di u disegnu;U sparte efficace è l'utilizazione efficiente di e dumande pò esse ottenute.Una basa di dati cumpleta di l'informatica per a gestione di i schedari pò esse stabilita, è i disegni di cuncepimentu accumulati da u dipartimentu di cuncepimentu, spargugliati, è l'infurmazioni prima spargugliati è isolati ponu esse ordinati è usati in modu centralizatu per prevene a cunfusione 2d è 3d per via di disegni di design, originali. , cambiamenti di disignu, è versioni di mantenimentu.A cunfusione, l'incongruenza trà u mudellu 3d è i dati di disegnu 2d, l'irregularità è a cunfusione di u disignu di u disegnu 2d, chì causanu prublemi chì ùn sò micca faciuli à esse scuperti è curretti in u tempu, causanu a mudificazione, rielaborazione o ancu scrapped u moldu, aumentanu a fabricazione. costu di u muffa, è allungà a fabricazione di muffa U ciculu di produzzione afecta u tempu di consegna.

5 passi di a fabricazione di stampi plastichi

2. Mantene a coerenza è l'integrità di i disegni di muffa plastica, a tecnulugia di trasfurmazioni è e dati fisichi: per mezu di metudi di teste efficaci, meticulosi è stretti, assicuratevi a coerenza è l'integrità di i disegni di muffa, a tecnulugia di trasfurmazioni è e dati fisichi.

3. I costi di cuncepimentu è di fabricazione di ogni inseme di stampi di plastica deve esse riassunti in una manera puntuale: cuntrullà in modu efficace l'emissione di citazioni di travagliu in l'attellu, gestionendu in modu efficace u scrapping di arnesi;Attraversu un disignu accuratu di struttura di muffa, trasfurmazioni efficienti di pezzi di muffa è precisu L'ispezione di i pezzi di ricambio riducerà in modu efficace u costu addiziale di i muffa per via di cambiamenti di designu è di mantenimentu, per ottene u costu attuale di ogni muffa è cuntrullà in modu efficace a qualità di i muffa.

4. Pianificazione generale: urganizà organicamente è integra l'infurmazioni cum'è a pianificazione, u disignu, a tecnulugia di trasfurmazioni, a produzzione di l'attellu, i risorsi umani, etc., per a pianificazione generale, per coordinar efficacemente a pianificazione è a produzzione, è pò assicurà in modu efficau a qualità di moldi di plastica è consegna à tempu.

5. Sviluppà un sistema di gestione di a produzzione di muffa di plastica cumpletu è praticu: furmulà un sistema di gestione di a produzzione di muffa cumpletu per rializà u sistema di gestione di l'informatica di l'informatica di a gestione di dati di u produttu, a gestione di i dati di u prucessu, a gestione di u pianu è a gestione di u prugressu di u prucessu di gestione di a produzzione di muffa, cumpresa a plastica. a formulazione di u pianu di pruduzzione di muffa, u disignu di u muffa, a formulazione di u prucessu, l'assignazione di u travagliu di l'attellu è l'ispezione di u produttu, a gestione di u magazzinu, etc., cusì chì a fabricazione di u muffa è l'infurmazioni ausiliarii relative ponu esse tracciate è gestite da a pianificazione à a consegna di cumpleta.


Tempu di post: 16-mar-2022