Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti Ghjugnu-08-2022

Chì sò e funzioni di paraurti di vittura

I paraurti di l'auto sò usati per a prutezzione di a sicurità, a decorazione di i veiculi è à migliurà e caratteristiche aerodinamiche di i veiculi.Da un puntu di vista di sicurità, a vittura pò ghjucà un rolu di buffering in un accidentu di collisione à bassa velocità, prutegge a carrozzeria davanti è posteriore, è pò esse usata in casu d'accidentu cù i pedoni.ghjucà un certu rolu in a prutezzione di i pedoni.
I paraurti di l'automobile sò usati per a prutezzione di sicurezza, a decorazione di i veiculi è a migliione di l'aerodinamica di i veiculi.Da un puntu di vista di sicurità, a vittura
In casu d'un accidentu di collisione à bassa velocità, pò ghjucà un rolu di buffer per prutege i corpi di l'auto di fronte è posteriore;in casu d'un accidente cù i pedestrians, pò ghjucà un certu rolu in a prutezzione di i pedestrians.
effettu.

Auto-Bumper

L'estremità frontale è posteriore di a vittura sò dotate di paraurti, chì ùn sò micca solu funzioni di decoru, ma sò più impurtante un dispositivu di salvezza chì assorbe è mitiga e forze d'impattu esternu, prutege u corpu è prutegge u corpu è l'occupanti.Da l'apparenza, u bumper hè decorativu è diventa una parte impurtante per decorate l'apparenza di a vittura;à u listessu tempu, u paraurti di vittura hà dinù un certu effettu aerodinamica.

À u listessu tempu, per riduce u preghjudiziu à l'occupanti di a vittura in casu d'un accidentu di collisione laterale, un paraurti di porta hè di solitu installatu nantu à a vittura per rinfurzà a forza d'impattu anti-collisione di a porta di a vittura.Stu metudu hè praticu, simplice, è hà pocu cambiamentu à a struttura di u corpu, è hè stata largamente utilizata.Chì sò l'usi di i bumpers?

1. Disperse a forza di l'impattu: Quandu u veiculu collides, prima tocca u paraurti, è dopu u paraurti trasmette a forza à i scatuli chì assorbanu l'energia da i dui lati à i fasci longitudinali di fronte à manca è dritta, è dopu à altre strutture di u corpu.

2. Prutezzione di pedestrian: Aghju vistu in Internet chì i paraurti di certi veiculi sò fatti di scuma, è aghju pensatu chì era tagliatu.Hè vera, era veramente fattu di azzaru prima, ma cunsiderendu quantu paura di e persone chì anu participatu à l'accidentu.U paraurti rimpiazzatu cù plastica è schiuma pò allevà a forza d'impattu nantu à e gambe di u pedestrian, in particulare u vitellu, è cooperanu cù u disignu raghjone di u paraurti frontale per riduce u gradu di ferita à i pedoni quandu sò colpi.Se un paraurti veramente male pò causà assai danni à e parti di a vittura


Tempu di posta: 08-06-2022