Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 20-Maghju-2022

Vantaghji è disadvantages di stamping dies

(1) A precisione dimensionale di i pezzi stampati hè garantita da u fustu, è hà esattamente e stesse caratteristiche, cusì a qualità hè stabile è l'intercambiabilità hè bona.

(2) A causa di l'usu di u prucessu di u moldu, hè pussibule di ottene parti cù pareti magre, pesu ligeru, bona rigidità, alta qualità di superficia è formi cumplessi chì ùn ponu micca o sò difficiuli di fabricà per altri metudi di trasfurmazioni.

(3) Stamping in generale ùn hà micca bisognu di scaldà u biancu, è ùn tagliate micca assai metalli cum'è taglio, per quessa ùn solu risparmià energia, ma ancu risparmià u metale.

(4) Per presse ordinarie, decine di pezzi ponu esse prudutte per minutu, mentri presse à alta velocità ponu pruduce centinaie di millaie di pezzi per minutu.Dunque hè un metudu di trasfurmazioni assai efficaci.

Perchè u prucessu di stampatura hà e caratteristiche eccezziunale sopra citate, hè largamente utilizatu in parechji campi di l'ecunumia naziunale.Per esempiu, l'industrii cum'è l'aerospaziale, a machina, l'infurmazione elettronica, u trasportu, l'armi, l'apparecchi domestici è l'industria ligera sò tutti i prucessi di stampa.Ùn hè solu largamente utilizatu in l'industria, ma tutti sò in cuntattu direttu cù i prudutti stampati ogni ghjornu.Stamping pò fabricà picculi pezzi di precisione in orologi è strumenti, è ancu grandi copertine per automobili è trattori.I materiali stampati ponu utilizà metalli ferrosi, metalli non-ferrous è certi materiali non metallichi

噗噗噗噗


Tempu di post: 20-May-2022