Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti Apr-02-2022

Perchè i prudutti di l'injection molding anu una pendenza di demoulding, è da chì dipende a so dimensione?

1: Perchè i prudutti di l'iniezione anu una pendenza di demoulding?

In generale, i prudutti stampati à iniezione sò trattati da stampi currispondenti.Dopu chì un pruduttu stampatu à iniezione hè stampatu è guaritu, hè pigliatu da a cavità di u muffa o di u core, comunmente cunnisciutu cum'è demolding.A causa di u shrinkage molding è altri motivi, i pezzi di plastica sò spessu imbulighjate strettu nantu à u core o intrappulati in a cavità di u moldu, etc. Dopu chì u moldu hè apertu, u moldu ùn pò micca esse liberatu automaticamente, chì hè cunvenutu per u produttu modellatu per iniezione. liberatu da u muffa è impedisce chì a superficia di u pruduttu stampatu iniezione sia graffiatu durante u demolding.Quandu si cuncepisce u muffa d'iniezione, e superfici interne è esterne di u pruduttu stampatu per iniezione deve avè un angolo di demoulding ragiunate longu a direzzione di demoulding.

Perchè i prudutti di l'injection molding anu una pendenza di demoulding, è da chì dipende a so dimensione?

2: Fattori influenzanti di a pendenza di demolding di i prudutti di stampaggio per iniezione

1) A dimensione di l'angolo di demolding dipende da a prestazione di u produttu stampatu à iniezione, a geometria di u pruduttu, per esempiu, l'altezza o a prufundità di u pruduttu, u spessore di u muru è u statu di a superficia di a cavità, cum'è a rugosità di a superficia. , linee di trasfurmazioni, etc.

2) L'angulu di u prugettu di plastica dura hè più grande di quellu di plastica molle;

3) A forma di u pruduttu per esse injezione hè più cumplessa, o a parte plastica cù più buchi di molding necessita una pendenza di demoulding più grande;

4) Se l'altezza di u produttu di stampa di iniezione hè più grande è u pirtusu hè più profundo, a pendenza di demolding più chjuca hè aduttatu;

5) U gruixu di u muru di u pruduttu di l'iniezione di l'iniezione aumenta, a forza di u pirtusu internu per imballà u core hè più grande, è l'angulu di u prugettu deve esse ancu più grande.


Tempu di Postu: Apr-02-2022