Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 31-dic-2021

Chì sò i disinni di u sistema di scarico di muffa di plastica?

L'injection molds sò una parte indispensabile di l'injection molding.Avemu introduttu u numeru di cavità, u locu di a porta, u corridore caldu, i principii di cuncepimentu di disegnu di l'assemblea di stampi d'iniezione, è a selezzione di materiale per i stampi di iniezione.Oghje avemu da cuntinuà à presentà u disignu di u sistema di scarico di muffa di plastica iniezione.

In più di l'aria uriginale in a cavità, u gasu in a cavità cuntene ancu gasi volatili di molèculi bassi generati da u riscaldamentu o di a curazione di u materiale di iniezione.Hè necessariu di cunsiderà u scaricamentu sequenziale di sti gasi.In generale, per i moldi cù strutture cumplessi, hè difficiule di stimà a pusizione esatta di a serratura d'aria in anticipu.Per quessa, hè di solitu necessariu di determinà a so pusizioni attraversu un muffa di prova, è dopu apre u slot di scarico.U groove di ventu hè generalmente apertu à a pusizione induve a cavità Z hè piena.

U metudu di scarico hè di utilizà e parti di u moldu per currisponde à u gap è apre u slot di scarico per l'esaurimentu.

L'exhaust hè necessariu per u modellu di pezzi stampati à iniezione, è per l'espulsione di pezzi stampati in iniezione.Per i pezzi stampati per iniezione di cunchiglia di cavità prufonda, dopu à l'injezione, u gasu in a cavità hè soffiatu.Durante u prucessu di demolding, un vacuum hè furmatu trà l'apparizione di a parte plastica è l'apparizione di u core, chì hè difficiule di demold.Se u demolding hè furzatu, i pezzi stampati in iniezione sò facilmente deformati o dannati.Per quessa, hè necessariu d'intruduce l'aria, vale à dì, per intruduce l'aria trà a parte stampata in iniezione è u core, in modu chì a parte stampata in iniezione plastica pò esse demolded liscia.À u listessu tempu, parechji grooves superficiali sò machinati nantu à a superficia di separazione per facilità l'exhaust.

1. U mudellu di a cavità è u core hà bisognu di utilizà un bloccu di pusizzioni cunica o un bloccu di posizionamentu di precisione.A guida hè stallata nantu à i quattru lati o intornu à u moldu.

2. A superficia di cuntattu di a basa di u moldu A piastra è u bastone di resettore deve aduprà un pad flat o un pad tondu per evitari danni à u platu A.

3. A parte perforata di a guida di guida deve esse inclinata almenu 2 gradi per evità burrs è burrs, è a parte perforata ùn deve esse di struttura di lama fina.

4. In ordine per impediscenu dents da i prudutti stampatu iniezione, a larghezza di i costi deve esse menu cà 50% di u gruixu di u muru di a superficia apparenza (valore ideale <40%).

5. U gruixu di u muru di u pruduttu deve esse un valore mediu, è almenu mutazioni deve esse cunsideratu per evitari denti.

6. Se a parte modellata in iniezione hè una parte electroplated, u moldu mobile deve ancu esse pulitu.I requisiti di lucidatura sò sicondu solu à i requisiti di lucidatura di specchiu per riduce a generazione di materiali friddi durante u prucessu di stampa.

7. Deve esse incrustatu in e ribs and grooves in cavità è nuclei pocu ventilati per evità l'insatisfaction è i burn marks.

8. Inserzioni, inserti, etc. deve esse posizionati è fissati fermamente, è l'ostia deve avè misure anti-rotazione.Ùn hè micca permessu di pad ramu è fogli di ferru sottu à l'inserti.Se u pad di saldatura hè più altu, a parte saldata deve formate un cuntattu di superficia più grande è esse chjappu.


Tempu di pubblicazione: 31-dic-2021