Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 17-dic-2021

Analisi di i motivi per a linea di ligame di u produttu di u fabricatore di stampi per iniezione

E linee di saldatura di fabricazione di muffa plastica sò strisce visibili o tracce lineari nantu à a superficia.Sò furmati da ùn fusione micca cumpletamente à l'interfaccia quandu dui flussi scontranu.In u metudu di riempimentu di u moldu, a linea di saldatura si riferisce à una linea quandu si scontranu e sezioni frontali di i fluidi..A fabbrica di muffa hà rimarcatu chì soprattuttu induve u muffa d'iniezione hà una superficia altamente pulita, a linea di saldatura nantu à u pruduttu pare un scratch o un groove, in particulare nantu à i prudutti più scuri o trasparenti.

Analisi di i motivi per a linea di ligame di u produttu di u fabricatore di stampi per iniezione

Questa hè una breve analisi di i fatturi chì affettanu a linea di saldatura di i prudutti di muffa di iniezione cum'è seguita:

 

1. U fabricatore di muffa analizà da l'aspettu di l'equipaggiu: Pover plasticization, temperature melt irregolari, cresce a quantità di plasticization, è rimpiazzà a macchina cù una grande capacità di plasticization se ne necessariu.

 

2. U fabricatore di muffa analizà da l'aspettu di u muffa:

 

a.Se a temperatura di u moldu hè troppu bassu, a temperatura di u moldu deve esse aumentata in modu adattatu o a temperatura locale di a linea di saldatura deve esse aumentata apposta.

 

b.U canali di u flussu hè chjucu, troppu strettu o troppu pocu, è u materiale friddu hè chjucu.A taglia di u corridore deve esse aumentata per migliurà l'efficienza di u corridore, è à u stessu tempu aumentà u voluminu di u slug friddu bè.

 

c.Ingrandà o riduce a sezione di a porta è cambia a pusizione di a porta.L'apertura di a porta duverà pruvà à evità a fusione chì scorri intornu à l'inserti è cavità.A porta induve si trova u riempimentu di u muffa d'iniezione deve esse corretta, migrata o tamponata cù un tappu.Pruvate micca di utilizà o aduprà più porte quant'è pussibule.

 

d.Scarico scarico o senza fori di scarico.I canali di scarico duveranu esse aperti, allargati o dragati, cumpresu l'usu di inserti è spazii di ditali per l'exhaust.

 

A pusizione di a linea di saldatura hè sempre in a direzzione di u flussu di materiale.Questu hè chì u locu induve a linea di saldatura hè furmata hè u locu induve u trickle di u funnu hè ramificata in parallelu.Hè tipicamenti u flussu di fusione intornu à u core o l'usu di parechje porte.I prudutti.Induve u trickle si riunisce, i linii di saldatura è e linee di flussu sò furmati nantu à a superficia.


Tempu di Postu: Dec-17-2021