Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 15-ghjugnu-2022

A nova tendenza di a fabbrica di muffa d'iniezione in u futuru

Cù u sviluppu di i tempi, più è più muffa sò sviluppati è pruduciuti.L'injection molding in a fabbrica di injection mold hè ancu chjamatu injection molding.Hè un metudu di iniezione è di stampa.In u prucessu di stampa in iniezione, pò esse generalmente divisu in sei fasi: clamping di muffa, iniezione di cola, mantenimentu di pressione, rinfrescante, apertura di muffa è rimozione di u produttu.Hè una tappa impurtante in u prucessu di muffa di muffa di iniezione di a fabbrica di muffa d'iniezione.
Oghje, parechji prudutti anu bisognu di plastica è di stampi in u prucessu di fabricazione, per quessa, ci hè un injezione.U metudu di stampa di iniezione hà grandi vantaghji in a produzzione di prudutti.

8888
 
1. A vitezza di pruduzzione hè veloce è l'efficienza hè alta.Si pò compie in modu efficace è rapidamente i prudutti dumandati da i clienti.
 
2. In u prucessu di pruduzzione, u funziunamentu pò esse automatizatu, salvà tempu è sforzu.
 
3. Ci hè parechje varietà è culori, a forma pò esse cambiata da simplice à cumplessu à vuluntà, è a dimensione pò esse cambiata da grande à petite à vuluntà.
 
Quartu, a dimensione di u produttu hè precisa, u pruduttu hè faciule da rimpiazzà, è pò esse fattu in parti cumplessi.
 
Per quessa, l'injection molding ghjoca un rolu di primura in u prucessu di pruduzzione di massa di fabbriche injection mold, è ancu in u campu di stampatura è trasfurmazioni cù forme cumplessi.A tecnulugia di trasfurmazioni d'oghje hè ancu sviluppata in a direzzione di l'alta tecnulugia, è certi prudutti d'iniezione inclusi in a fabbrica di stampi d'iniezione sò digià entrati in u mercatu in modu all-round.


Tempu di post: 15-ghjugnu-2022