Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 15-aprile-2022

Tipi è vantaghji è disadvantages di e porte di muffa d'iniezione

Porta diretta, cunnisciuta ancu com'è porta diretta, grande porta, hè generalmente situata in parti di plastica, è hè ancu chjamata porta d'alimentazione in muffa d'iniezione multi-cavità.U corpu hè direttamente injected in a cavità, a perdita di pressione hè chjuca, a tenuta di pressione è a cuntrazione hè forte, a struttura hè simplice, è a fabricazione hè còmuda, ma u tempu di rinfrescante hè longu, hè difficiule di caccià a porta, u I marchi di a porta sò evidenti, è i marchi di lavanda, i buchi di shrinkage è i residui sò facilmente generati vicinu à a porta.U stress hè altu.

(1) Vantaghji di a porta dritta

U melt entra in a cavità direttamente da a bocca à traversu a porta, u prucessu hè assai cortu, a velocità di alimentazione hè rapida, è l'effettu di mudificazione hè bonu;U muffa d'iniezione hà una struttura simplice, hè faciule di fabricazione, è hà un costu bassu.

(2) Disadvantages di porta dritta

L'area trasversale di a porta di sprue hè grande, hè difficiule di caccià a porta, è a traccia dopu chì a porta hè eliminata hè evidenti, chì affetta l'apparenza di u pruduttu;a parte di a porta hà assai funnu, u calore hè cuncintratu, è u stress internu dopu à rinfriscà hè grande, è hè faciule per pruduce i pori è i buchi di shrinkage.;Per u modellu di pezzi plastichi piani è sottili, u sprue hè propensu à a deformazione di warpage, soprattuttu s'ellu hè plastica cristallina.

2. Porta di u bordu

Edge gate, canusciutu macari comu porta laterale, hè unu di i tipi di porta più largamente usati, per quessa hè ancu chjamatu porta ordinaria.A so forma trasversale hè generalmente trasfurmata in un rectangulu, cusì hè ancu chjamatu porta rectangulare.Hè generalmente apertu nantu à a superficia di separazione è alimentatu da l'esternu di a cavità.Siccomu a dimensione di a porta laterale hè generalmente chjuca, a relazione trà a forma trasversale è a pressione è a perdita di calore pò esse ignorata.

(1) Vantaghji di a porta laterale

A forma trasversale hè simplice, u trasfurmazioni hè cunvene, a dimensione di a porta pò esse finemente processata, è a rugosità di a superficia hè chjuca;u locu di a porta pò esse selezziunatu in modu flessibile secondu e caratteristiche di a forma di e parti di plastica è i bisogni di riempimentu, cum'è e parti di plastica in forma di quadru o annulari.A bocca pò esse stallata à l'esternu o à l'internu;per via di a piccula taglia transversale, hè faciule per sguassà a porta, i tracce sò chjuchi, u pruduttu ùn hà micca linea di fusione, è a qualità hè bona;Dongguan Machike Injection Mold Factory Per u sistema di versamentu sbilanciatu, hè raghjone di cambià u sistema di versazione.A dimensione di a bocca pò cambià e cundizioni di riempimentu è u statu di riempimentu;a porta laterale hè generalmente adattata per muffa d'iniezione multi-cavità, cù alta efficienza di produzzione, è hè qualchì volta usata in stampi d'iniezione di una cavità.

(2) Disadvantages di a porta laterale

Per i pezzi di plastica in forma di cunchiglia, l'usu di sta porta ùn hè micca faciule d'esacurà, è hè faciule di pruduce difetti, cum'è e linee di saldatura è i buchi di shrinkage;a porta laterale pò esse usata solu quandu ci sò tracce di alimentazione nantu à a superficia di separazione di a parte plastica, altrimenti, solu una altra porta hè sceltu;a perdita di pressione durante l'iniezione hè grande, è l'effettu di a pressione è di l'alimentazione hè più chjucu di quellu di a porta dritta.

(3) Applicazione di a porta laterale: L'applicazione di u cancellu laterale hè assai larga, soprattuttu adattata per u muffa d'iniezione multi-cavità di dui piatti, soprattuttu utilizata per u casting è u modellu di pezzi di plastica chjuchi è mediani.

Tipi è vantaghji è disadvantages di e porte di muffa d'iniezione

3. Porta sovrapposta

Canusciutu macari comu lap gate, si pò esse dispostu cum'è una porta di impattu, chì pò effittivamenti impedisce u flussu di jet, ma hè facile à pruduce marchi lavamanu à a porta, hè difficiule à caccià a porta, è a traccia di a porta hè evidenti.

4. Porta di u fan

A porta di u fan hè una porta chì si espande gradualmente, cum'è un fan plegable, chì hè derivata da a porta laterale.A porta si allarga gradualmente longu à a direzzione di l'alimentazione, è u gruixu diventa gradualmente più diluente, è a fusione entra in a cavità attraversu u passu di a porta di circa 1 mm.A prufundità di a porta dipende da u grossu di u pruduttu.

(1) Vantaghji di u fan gate

U melt entra in a cavità per via di una forma di fan in espansione gradualmente.Per quessa, u funnu pò esse distribuitu più uniforme in a direzzione laterale, chì pò riduce u stress internu di u pruduttu è riduce a deformazione;L'effettu di u granu è l'orientazione hè assai ridutta;a pussibilità di portà l'aria pò esse ridutta, è a cavità hè ben ventilata per evità di mischjà gasu in u funnu.

(2) Disvantages di fan gate

Perchè a porta hè assai larga, a carica di travagliu di caccià a porta dopu a mudificazione hè grande, chì hè fastidiosa è aumenta u costu;Ci sò longhi marcati di cisura longu à u latu di u pruduttu, chì affettanu l'apparenza di u pruduttu.

(3) Applicazione di u fan gate

A causa di u largu portu di alimentazione è di l'alimentazione liscia, a porta di u fan hè spessu usata per furmà prudutti longu, pianu è magre, cum'è platti di copertura, righe, platti, platti, ecc. etc., u fan gate pò ancu esse adattatu.

5. Porta di discu

A porta di discu hè aduprata per i pezzi di plastica rotonda cù grandi buchi internu, o parti di plastica cù grandi buchi internu rettangulari, è a porta hè nantu à tutta a circunferenza di u pirtusu internu.A fusione di plastica hè injectata in a cavità in una manera quasi sincrona da a periferia di u foru internu, u core hè stressatu uniformemente, a linea di saldatura pò esse evitata, è l'escauzione hè liscia, ma ci saranu segni evidenti di a porta nantu à l'internu. bordu di a parte plastica.

6. Porta tonda

A porta annulare, cunnisciuta ancu com'è a porta annulare, hè un pocu simili à a porta di discu, salvu chì a porta hè stallata à l'esternu di a cavità, vale à dì, a porta hè stallata intornu à a cavità, è a pusizione di a porta hè esattamente u listessu cum'è a porta di discu.Corrispondendu à a porta, a porta annulare pò ancu esse cunsiderata cum'è una variazione di a porta rectangulare.In u disignu, pò ancu esse trattatu cum'è una porta rectangulare, è pudete riferite à a selezzione di a dimensione di a porta di discu.

(1) Vantaghji di u cancellu annular

U melt entra in a cavità uniformemente longu à a circunferenza di a porta, è u gasu hè scaricatu bè, è l'effettu di scarico hè bonu;u melt pò ottene apprussimatamente u stessu flussu nantu à a circunferenza sana, senza ondulazioni è linee di saldatura;perchè u funnu hè in a cavità Flussu Smooth, cusì u stress internu di u pruduttu hè chjucu è a deformazione hè chjuca.

(2) Disadvantages di cancellu annular

L'area trasversale di a porta annular hè grande, chì hè difficiule di sguassà, è lascia tracce evidenti à u latu;postu chì ci sò parechji residui di a porta, è hè nantu à a superficia esterna di u pruduttu, per fà bella, hè spessu sguassata da turnà è punching.

(3) Applicazione di u cancellu di l'anellu: u cancellu di l'anellu hè soprattuttu utilizatu per i picculi stampi di iniezione multi-cavità, è hè adattatu per i pezzi di plastica cilindrica cù un ciculu longu di formatura è un grossu di pareti sottili.

7. Porta di foglia

Sheet gate, canusciutu macari comu flat slot gate, film gate, hè dinù una variante di porta laterale.U corridore di distribuzione di a porta hè parallelu à u latu di a cavità, chì hè chjamatu corridore parallelu, è a so lunghezza pò esse più grande o uguale à a larghezza di a parte plastica.A fusione hè prima distribuita uniformemente in i canali di flussu parallelu, è poi entra uniformemente in a cavità à un ritmu più bassu.U gruixu di a porta flat-slot hè assai chjuca, in generale 0,25 ~ 0,65 mm, a so larghezza hè 0,25 ~ 1 volte l'larghezza di a cavità à a porta, è a lunghezza di a slit di a porta hè 0,6 ~ 0,8 mm.

(1) Vantaghji di a porta di foglia

U ritmu di u funnu chì entra in a cavità hè uniforme è stabile, chì reduce u stress internu di a parte plastica è face chì a parte plastica pare bè.U melt entra in a cavità da una direzzione, è u gasu pò esse sguassatu.A causa di a grande area di sezione trasversale di a porta, u statu di flussu di a fusione hè cambiatu, è a deformazione di a parte plastica hè limitata à una piccula gamma.

(2) Disadvantages di sheet gate

A causa di a grande area di sezione trasversale di a porta di u fogliu, ùn hè micca faciule di caccià a porta dopu à u modellu, è a tecnulugia di u prucessu di stampaggio per iniezione è u travagliu di gestione di a produzzione sò pesanti, cusì u costu aumenta.Quandu sguassate a porta, ci hè una marca longa di cisura longu à una parte di a parte plastica, chì impedisce l'apparizione di a parte plastica.

(3) Applicazione di u cancellu flat-slot: A porta flat-slot hè principarmenti adattatu per i pezzi di plastica sottili cù una grande zona di moldura.Per i plastichi cum'è PE chì sò faciuli di deformazione, sta porta pò cuntrullà efficacemente a deformazione.

8. Pin point gate

Pin point gate, canusciutu macari comu porta d'oliva o porta di diamante, hè un tipu di porta di sezione circulare cù una dimensione di sezione extra chjuca, è hè ancu una forma di porta assai usata.A dimensione di a porta di u puntu hè assai impurtante.Se a porta di u puntu hè aperta troppu grande, u plasticu in a porta serà difficiule per esse rottu quandu u moldu hè apertu.Inoltre, u pruduttu hè sottumessu à a forza di tensione di u plasticu à a porta, è u so stress affettarà a forma di a parte plastica..Inoltre, se u taperu di a porta di u puntu hè troppu chjuca, quandu u moldu hè apertu, hè difficiule di determinà induve u plasticu in a porta hè rottu, chì pruvucarà una mala apparenza di u pruduttu.

(1) Vantaghji di a porta di pin point

U locu di a porta di u puntu pò esse determinatu secondu i bisogni di u prucessu, chì hà pocu effettu nantu à a qualità di l'apparenza di u pruduttu.Quandu a fusione passa per a porta cù una piccula area di sezione trasversale, u flussu di flussu aumenta, a friczione aumenta, a temperatura di fusione aumenta, è a fluidità aumenta, perchè una parte plastica cù una forma chjara è una superficia lucida pò esse acquistata. .

A causa di a piccula area trasversale di a porta, a porta pò esse rotta automaticamente quandu u moldu hè apertu, chì hè favurevule à u funziunamentu automaticu.Siccomu a porta esercita menu forza quandu si rompe, u stress residuale di u pruduttu à a porta hè chjuca.U funnu à a porta si solidifica rapidamente, chì pò riduce u stress residuale in u moldu è hè favurevule à u demoulding di u pruduttu.

(2) Inconvenienti di a porta di pin point

A perdita di pressione hè grande, chì hè sfavore per u molding di pezzi di plastica, è esige una pressione di iniezione più altu.A struttura di u muffa d'iniezione hè relativamente cumplessa, è un moldu di trè platti hè generalmente necessariu per esse demolded successu, ma un moldu di dui platti pò ancu esse usatu in un muffa di iniezione senza runnerless.A causa di u flussu elevatu à a porta, e molécule sò assai orientati, chì aumenta u stress lucale è hè propensu à cracking.Dongguan Machike Injection Mold Factory Per grandi pezzi di plastica o pezzi di plastica chì sò facilmente deformati, hè faciule di deformazione è deformazione utilizendu una porta di puntu.À questu tempu, parechje più porte di punti ponu esse apertu à u stessu tempu per l'alimentazione.

(3) Applicazione di u pin gate: Pin gate hè adattatu per i plastichi di bassa viscosità è i plastichi chì a viscosità hè sensibile à u tassu di cisura, è hè adattatu per stampi d'iniezione di alimentazione multi-cavità.

9. Porta latente

A porta latente, cunnisciuta ancu com'è a porta di u tunnel, hè evoluta da a porta di u puntu.Ùn supera micca solu i difetti di u muffa d'iniezione di u puntu cumplessu, ma ancu mantene i vantaghji di a porta di u puntu.A porta latente pò esse stallata à u latu di u moldu mobile o à u latu di u moldu fissu.Pò esse piazzatu nantu à a superficia interna o oculata di a parte plastica, pò ancu esse piazzatu nantu à e coste è e culonni di a parte plastica, è pò ancu esse piazzatu nantu à a superficia di partitura, è l'usu di l'ejector rod di u muffa d'iniezione per stabilisce a porta hè ancu un modu faciule.A porta di volt hè in generale tapered è hà un certu angulu à a cavità.

(1) Vantaghji di a porta latente

A porta di l'alimentazione hè generalmente oculata nantu à a superficia interna o à u latu di a parte plastica, è ùn affetta micca l'apparenza di u pruduttu.Dopu chì u pruduttu hè furmatu, a parte plastica si rompe automaticamente quandu hè espulsa.Per quessa, hè faciule fà realizà l'automatizazione di a produzzione.Siccomu a porta latente pò esse stallata nantu à e coste è e culonni chì ùn ponu micca vedute nantu à a superficia di u pruduttu, i marchi di spruzzo è i marchi di l'aria causati da spraying ùn saranu micca lasciati nantu à a superficia di u pruduttu durante u molding.

(2) Disadvantages di porta latente

Siccomu a porta latente sneaks sottu à a superficia di parte è entra in a cavità in una direzzione oblique, hè difficiule di processà.Siccomu a forma di a porta hè un conu, hè faciule di cutà quandu hè ejected, perchè u diametru deve esse chjucu, ma per i prudutti di pareti magre, ùn hè micca adattatu perchè a perdita di pressione hè troppu grande è hè faciule. cundensà.

(3) Applicazione di porta latente

A porta latente hè soprattuttu adattata per i pezzi di plastica alimentati da un latu, è hè generalmente adattatu per i muffa di dui piatti.A causa di u forte impattu nantu à e parti di plastica durante l'ejection, hè difficiule di taglià i plastichi troppu forti, cum'è PA, mentre chì per i plastichi brittle cum'è PS, hè faciule per rompe è bluccà a porta.

10. Lug gate

A porta di lug, cunnisciuta ancu com'è a porta di u tappettu o a porta di l'aghjustamentu, hà una groove di l'orechja à u latu di a cavità, è a fusione impacta à u latu di a groove di l'arechja attraversu a porta.Dopu à l'entrata in a cavità dopu à a veloce, pò impedisce u fenomenu di spruzzo quandu a piccula porta si versa in a cavità.Hè una porta d'impattu tipica.A porta di lug pò esse cunsiderata cum'è una evoluzione da a porta laterale.A porta deve esse generalmente aperta à u muru grossu di a parte plastica.A porta hè di solitu quadrata o rettangulare, u groove di l'arechja hè rettangulare o semi-circular, è u corridore hè circular.

(1).Vantaghji di lug gate

U melt entra in u lug per una porta stretta, chì aumenta a temperatura è migliurà u flussu di u melt.Siccomu a porta hè in angulu drittu à i lugs, quandu u melt toccu u muru oppostu di u lug, a direzzione cambia è u flussu di flussu diminuite, permettendu chì a fusione entre in a cavità liscia è uniforme.A porta hè luntanu da a cavità, cusì u stress residuale à a porta ùn avarà micca a qualità di e parti di plastica.Quandu u melt entra in a cavità, u flussu hè liscia è ùn hè micca generatu un currente eddy, cusì u stress internu in u plasticu hè assai chjucu.

(2) Svantaghji di a porta di lug: A causa di a grande area di sezione trasversale di a porta, hè difficiule di caccià è lascià grandi tracce, chì hè preghjudiziu à l'apparenza.U corridore hè più longu è più cumplicatu.


Tempu di Postu: Apr-15-2022