Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

E suluzioni per cuntrullà a deformazione di a sezione di mudificazione di cisterna d'aria è acqua
Creatività 5 Cumenti 28-Settembre-2020

E suluzioni per cuntrullà a deformazione di a sezione di mudificazione di cisterna d'aria è acqua

Cari lettori, avemu parlatu di a sezione di cuncepimentu per cuntrullà u muffa di pre-deformazione in l'ultimu articulu (Cumu cuntrullà a deformazione di a parte di u cisterna di l'aria è d'acqua? - Sezione di design), ma per avè un bonu disignu hè a premessa, avemu ancu bisognu di fà. assai travagliu di mudificazione per aghjustà a dimensione secondu u risultatu attuale di a prova di u muffa.Comu sapete, a parte diversa pussede una geometria differente, per quessa, u statutu di stampatura differente duverebbe currisponde à diverse soluzioni.ok, per piacè seguitemi per sapè quale suluzione avaremu.

Parlà generale, nurmalmente avemu bisognu di 4 volte a prova di muffa per preparà u muffa per a compra, è ogni prucessu hà u so rolu di cuntribuisce à u muffa cumpletu.

T0:

T0 tryout hè l'azzione interna di a nostra squadra per verificà a funzione di u muffa, è verificate u risultatu di a pre-deformazione chì avemu disignatu o fattu in u muffa sò curretti o micca.

aed1

Ottenimentu di i dati di a deformazione attuale di a parte (superficie finale di a basa, orifiziu di tubu, fori di raccordamentu, fibbia di assemblea ...)

Pruvate à truvà tutti i prublemi di u muffa, ùn importa micca ovviamente o nascosti, per esempiu: azzione di apertura / chiusura di u muffa, azzione di espulsione di muffa, statutu di equilibriu di riempimentu di materiale, statutu di sformatura di parte, flash è brevi grida, etc.

Per stà campioni in a temperatura normale 24h cù u statutu liberu, poi misurà e so dimensioni (a dimensione raporta solu per a mudificazione interna), in particulare per verificà l'area di u pede, cum'è a dritta, a flatness, l'altezza di u pede è u grossu.Perchè l'area di u pede sempre cum'è i dati di misurazione.Una volta disponibile u rapportu di dimensione T0, mudificà u muffa in cunfurmità cù a saldatura.

Cunsiglii:

In quantu à a mudificazione di dimensione dopu à T0, solu cura di a flatness, straightness è perpendicularità.

T1:

Per a prova T1, normalment u cliente si unisce à noi per a prova di muffa.

A funzione di u moldu è u muvimentu deve esse bè, è u statutu di l'iniezione deve esse eseguitu cù un statu stabile.

A dimensione di i campioni deve esse quasi bè nantu à a dritta di l'area di u pede, a piattezza è a perpendicularità.

24 ore dopu, misurà i campioni (rapporti di dimensione cumpleta seranu mandati à u cliente) è secondu i risultati per agisce a mudificazione di u muffa.

Cunsiglii:

Sustituitu l'acciaio duru di inserti di core à l'acciaio duru necessariu.intantu verificate l'uttellu è i pezzi standard per preparà a lista di cuntrollu.

Fendu qualchì picculu aghjustamentu nantu à a dritta, a piattezza è a perpendicularità.

Ottimizendu tutta a tolleranza di pusizioni.

achus

T2:

I scopi di a prova T2 sò:

95% dimensioni di pusizioni di tubi, brekts è clips in a tolleranza.Per misurà i campioni è verificate s'ellu ci sò dimensioni NG.

100% straightness, flatness è perpendicularità sò in a tolleranza.

Tutti i discordanza trà inserti sò in 0,1 mm.

I campioni T2 duveranu esse sottumessi à u cliente per a prova di funzione è assemblea, cumunicazione cù u cliente in casu di feedback da e teste.Se senza mudificazione di l'ingegneria, mudificàmu u moldu cum'è pianificazione.

Cunsiglii:

Ottimizza tutte e dimensioni.

T3:

T3 pruvà u muffa deve esse cumplettamente cumpletu e dimensioni è prublemi di mostra.

A prova di appruvazioni di l'utensili (TA o T4) deve esse eseguita continuamente 2-4 ore per verificà a funzione di u muffa è a qualità di mostra.Dopu a prova finita, verificate infine u muffa prima di a spedizione.

Sopra sò u riassuntu di prucessu di mudificazione di muffa pre-deformazione.infurmazione dettagliata per piacè cuntattateci perharry@enuomold.com

Grazie per u vostru tempu!


Tempu di pubblicazione: 28-sep-2020