Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Cumu cuntrullà a deformazione di a parte di u cisterna d'aria è d'acqua?
Creatività 5 Cumenti 27-lugliu-2020

Cumu cuntrullà a deformazione di a parte di u cisterna d'aria è d'acqua?

1, U disignu di pre-deformazione hè a chjave

Riguardu à u muffa di plastica di u produttu di cisterna d'acqua è aria auto, u cuntrollu di qualità di u disignu è a fabricazione hè più difficiuli di u tipu normale, postu chì i pezzi di stu tipu sò normalmente modellati da u materiale PA6 (PA66) + GF (30-35%) compostu, è questu. tipu di materiale hè facile pè ottene a deformazione durante u prucessu di mudificazione, è a dimensione di u produttu currispundenti hè faciule per esse fora di tolleranza.Per quessa, pràticu cù u so rigularità deformation, tandu à fà u disignu pre-deformazione basatu nantu à spirienza è analisi CAE risultatu in u prucessu di cuncepimentu principiu hè diventata a chjave di u successu di manifattura muffa.

A squadra di muffa di Enuo hà più di 10 anni di sperienza in a fabricazione di stampi pre-deformazione, è hà servitu Valeo, Mahle-behr, Delphi è altri clienti di ricambi auto di fama mondiale.Quì vi presentemu brevemente a nostra sperienza nantu à a fabricazione di stampi di cisterna d'acqua è aria auto.Di sicuru, e diverse cumpagnie anu pratiche diverse, se u caru lettore anu diverse opinioni, ancu accolti calorosamente per cumunicà cun noi.

2, Analizendu i disegni di e parti, clarificà e zone chjave di u pruduttu è a dimensione

Per capiscenu i spazii impurtanti di u produttu è e dimensioni chjave assuciate sò sempre u primu passu quandu i disegni di u produttu di i clienti ghjunghjenu, allora fate più attenzione à quelli impurtanza, cum'è u produttu "Superficie finale" ("Superficie finale" era necessaria più strettamente dritta, piattezza. è a tolleranza di a dimensione di a forma, è altre parti di a dimensione di u produttu seguiranu a so mudificazione), l'area di "orifiziu di tubu" (a dimensione di "orifiziu di tubu" hè ancu assai impurtante, di solitu u posizionamentu, tolleranze cilindriche è dimensionali sò richieste) è u pruduttu " Boss" è "U-shape" costi ecc., sò mostrati quì sottu:

 Cumu cuntrullà a deformazione di a parte di u cisterna d'aria è d'acqua (1)

Per u novu muffa, fate pre-deformazione nantu à u pruduttu (fendu a "compensazione di materiale" in a direzzione opposta di a deformazione stimata in anticipu secondu l'esperienza è l'analisi CAE, prupone à fà li curretti dopu à a deformazione attuale attu).Dopu à u prucessu di muffa, facennu qualchi piccula mudificazione basatu nantu à a deformazione attuale di u muffa di u produttu, per correggerà a geometria plastica, a forma è a pusizione è cusì.

3, Disegnu i prudutti.

Per facilità l'ottimisazione futura di u muffa, disegnà un novu dati di produttu 3D da noi stessu secondu u pruduttu di u cliente hè necessariu (i paràmetri impurtanti deve esse ritenuti).Determinendu u valore di deformazione di i prudutti, cumminatu cù l'analisi di u flussu di u moldu è l'esperienza per mudificà i dati di u produttu, quì sottu pudete vede i tendenzi di deformazione sperimentati:

 Cumu cuntrullà a deformazione di a parte di u cisterna d'aria è d'acqua (4)

Cumu cuntrullà a deformazione di a parte di u cisterna d'aria è d'acqua (3)

Cumu cuntrullà a deformazione di a parte di u cisterna d'aria è d'acqua (2)

Quì, qualchi cunsiglii sò felici di esse spartuti durante u prucessu di redrawing, cum'è: sempre principià à disegnu l'area "Superficie finale di a basa", secondu u valore di deformazione per disegnà straightness, curve flatness à u bordu di u pruduttu, riferite à quelli curve. à "Stretch" (cumandamentu UG) superficia dritta.I superfici di flatness sò fatti cù u "Border" (cumandamentu UG).Stu passu hè impurtante, per facilità i cambiamenti futuri, disegnà a curva prima, ùn fate micca "stretch" (cumandamentu UG) superficia direttamente, dopu utilizendu a superficia di deformazione di dritta uttene a forma di u produttu da "Offset" (cumandamentu UG).Per evitari di cambià troppi pezzi di muffa durante l'ottimisazione di u muffa seguente, facendu u tagliu di materiale plasticu in l'area "Superficie finale di a basa" di u produttu, dopu ricuperà in a mudificazione T1-T3 basatu nantu à a deformazione di u produttu attuale (più plastica).

Cunsiglii sò utili:

1. Ùn cupià a superficia di prufilu di i prudutti di i clienti in quantu pussibule, pruvate à disegnà da voi stessu.Cusì, per a mudificazione di u muffa seguente, hè faciule da cambià, cumpresu u grossu di u muru.se e forme sò copiate da u pruduttu di u cliente, dopu à mudificazione multiple, i dati 3D utteneranu a distorsione.
2. In u prucessu di drawing, quant'è pussibule à verificà i dati di u pruduttu 2/3D di u cliente à impedisce ch'elli sò differente.

4, A pussibile tendenza di deformazione nantu à a parte impurtante di u produttu

1, A deformazione di u pruduttu "Superficie finale di a basa"

In quantu pussibule, per riduce l'azzione nantu à u materiale plasticu à u principiu, pò evità di ricuperà e parti di u moldu quantu pussibule.A linea rossa sottu mostra a tendenza di deformazione stimata di u produttu.per piacè nutate chì e nervature "Boss" o "U-shaped" o materiale cunnessu deve esse spustate cù a "superficie finale di a basa" inseme (alcuni di u materiale sottu u capu si move 0,5 mm, allora u "Boss" deve ancu scendere 0,5). ), è poi disegna altri.Hè cunsigliatu di utilizà a "superficie" (cumandamentu UG) per disegnà.

22

23

2, A deformazione di u produttu di "orifiziu di tubu"

A forma di raghju "R" à a radica di u tubu deve esse esattamente u listessu cum'è i dati di u produttu di u cliente, cum'è questu raghju "R" afecta a forza di l'area impurtante di u pruduttu.Per circustanze nurmali, u tubu tondu deve esse ridutta in plastica da u latu prima, dopu cambia u valore secondu a deformazione attuale, per u tubu più grande, a forma di u tubu pò esse cuncepita cum'è forma ovale in anticipu.

 24

3, u prodottu "U" forma plastica deformazione bit

U plastica "U-shape" hà ancu bisognu di fà una deformazione di circa 2-3 gradi, a zona media di e nervature "U-shape" deve fà ancu u materiale tagliatu à fiancu (foto 1).Dopu chì tutti i prudutti sò stati disegnati bè è poi cuncepisce u raghju "R" (ancu per facilità u cambiamentu, à volte a ricustruzzione di u raghju "R" falla o longu tempu passatu), se alcune geometrie in i dati 3D di i clienti ùn anu micca smussatu, pudemu chamfer elli s'ellu ùn sò micca affettanu l'assemblea di i pezzi (a maiò parte di i clienti preferanu chì a forma sharp sia smussata cù u raghju "R").Inoltre, alcune geometria prominente nantu à u corpu principale di u produttu sò grandi, stu tipu di deformazione di u produttu deve esse attentu à u parallelismu è a perpendicularità (foto 2).

 26

5, Conclusioni

Sopra sò a nostra propria sperienza in u disignu di u cisterna di l'aria è d'acqua auto - "facilmente deformazione" di muffa di produttu.Cumpiendu stu passu bè, pensu chì a mità di successu di a fabricazione di tali muffa hè stata ottenuta, allora induve hè l'altra mità?per piacè vede u prossimu rùbbrica di stu articulu "Sapete cumu fà muffa di pre-deformazione? - rùbbrica di fabricazione" a settimana dopu.
Ok, cari lettori.grazie mille per u vostru tempu per leghje quì. Aspittendu à vedevi in ​​a prossima sezione!


Tempu di post: 27-lugliu-2020