Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 15-aprile-2022

Chì prublemi strutturali deve esse cunsideratu in u disignu di muffa plastica?

Chì prublemi strutturali deve esse cunsideratu in u disignu di muffa plastica?

1. Superficia di partitura: vale à dì, a capa di superficia di cuntattu induve a cavità di u moldu è a basa di u moldu cooperanu cù l'altri quandu u moldu hè chjusu.L'scelta di u so locu è u metudu hè influinzatu da l'aspettu è a forma di u produttu, u gruixu di u muru, u metudu di mudificazione, u prucessu di post-produzione, u tipu è a struttura di u muffa, u metudu di uscita di u muffa è a struttura di a macchina.

2. Cumpunenti strutturale: vale à dì, sliders di guida di guida, culonni di guida inclinati, blocchi dritti, ecc.U disignu di parti strutturali hè assai impurtante, hè in relazione cù a vita di serviziu di u muffa, u ciculu di produzzione, u costu è a qualità di u produttu.Per quessa, a struttura chjave di muffa cumplessa mette in avanti esigenze più altu nantu à a capacità cumpleta di i diseggiani, è strives à perseguite disinni megliu, più simplice, più durable è più economicu.

3. Accuratezza Mold: evitari attaccà, pusizionamentu precisu, pins pusizionamentu, circlips, etc.. U sistema hè liata à a qualità di l'apparenza di u produttu, a qualità di u muffa è a vita di serviziu.Sicondu diversi disinni di muffa, sceglite diversi metudi di pusizioni precisi.A chjave per a manipulazione di qualità hè a produzzione è a trasfurmazioni.U posizionamentu di u mandrinu hè cunsideratu principarmenti da u designer, è un metudu di pusizzioni più efficace è faciule d'aghjustà hè designatu.

4. Sistema di pouring: U canali di alimentazione sicura da a bocchetta di a macchina per l'injezione à a mità di a fustella, cumpresu u canali principale, u canali di separazione, l'ingaghjamentu di cola è a cavità fridda.In particulare, a selezzione di a pusizioni di l'alimentazione di cola deve esse favurèvule per riempie u moldu cù plastica fusa sottu a cundizione di fluidità eccellente.Quandu u moldu hè scaricatu, i corridori solidi è l'alimentazione di cola fredda attaccati à u pruduttu sò facilmente eliminati da u moldu.Squirt è eliminà.

5. U ritimu shrinkage di plastica è diversi fattori chì mette in periculu l'accuratezza dimensionale di u pruduttu, cum'è a fabricazione di muffa è a deviazione di l'installazione, i danni di u muffa, etc. In più, quandu si cuncepisce u muffa di compressione è u muffa d'iniezione, l'abbinamentu di a tecnulugia di trasfurmazioni. è i principali paràmetri strutturale di a macchina di molding deve ancu esse cunsideratu.A tecnulugia di cuncepimentu assistitu hè stata largamente usata in u disignu di muffa plastica.Inoltre, in u prucessu di cuncepimentu di stampi di plastica, i parti standard di u moldu anu da esse cunsideratu ancu, perchè tuttu u settore di muffa pò ottene risultati megliu, è tandu i moldi di plastica ponu esse processati in u stadiu di trasfurmazioni di u moldu di iniezione.


Tempu di Postu: Apr-15-2022