Wow, ragazzi! novu tempu di spedizione di muffa !! Ah, vedi quant'è felice a nostra ragazza di marketing!
Ebbè, prima di pubblicà sta stampa, un dilema hà luttatu in u mo core. Un amicu chì pussede una grande quantità di cunnessione "linkedIn" mi dava un cunsigliu gentile: Ehi, Harry! ùn hè micca bonu per invità una zitella à stà cù i muffa, soprattuttu cù una grande faccia sorridente! Vai, a fabricazione di muffa deve esse un casu assai seriu, ok? Puderia chì u tippu tecnicu chì tene un caliper o carta di disegnu per rimpiazzà seria assai più adattatu?
Per quellu mumentu, cum'è ellu hà dettu, mi dispiace di fà a nostra squadra in difficultà, postu chì ciò chì aghju fattu avia mostratu una impressione frivola à i cari lettori. Sembra catturà l'ochji di u publicu hè l'unicu scopu per a mo pubblicazione! Dunque, sta volta avia intesu di fà cum'ellu suggeria, esse formale cum'è un "veru" fabricatore di muffa! Allora, aghju pigliatu a prima foto cù l'aiutu di i mo culleghi seriu. cum'è quì sottu a stampa mostrata, solu muffa è prudutti mostrati davanti à a mo lente, formale è pulita, tutti sò ghjustu. ma mi sentu qualcosa persu...
Quandu aghju finitu i ritratti di piglià, è pensa à marchjà torna. A nostra zitella "dopu à l'anni 90" hà dettu: possu avè una foto cù questu moldu? Aghju dettu, sicuru ! Allora ella cumencia à fà ogni tipu di posa "prufessiunale" cù u muffa, cum'è fà un selfie persunale, è altri travagliadori in l'attellu sò tutti chjusi à a camera posteriore cù risate, di colpu l'atmosfera di l'attellu diventendu calda è armoniosa. I nostri membri di a squadra sò felici di a so prestazione, è un sensu di realizazione si mostrava nantu à e so facci sorridenti...
Va bè, a fabbricazione di l'uttellu deve esse un casu seriu è di precisione, ma fà u travagliu cun un umore felice pò ancu impurtante per i nostri travagliadori. Cum'è sapete, quandu u tempu di u prugettu hè strettu, i nostri travagliadori spessu travaglianu l'overtime, ancu per a notte per mantene u tempu di piombo, mantene a prumessa à i nostri clienti. Sò stanchi è tensi durante u prucessu, s'ellu hè pussibule di dimustrà u nostru rispettu è apprezzamentu à u so travagliu è u pruduttu, perchè micca? Quand'elli brillanu cù a so "opere maestra", ùn ci duvemu micca fà sente i nostri applausi ? L'attrezzi sò friddi, ma calore da a squadra!
Avà un ghjornu, un saccu di pruprietariu di a cumpagnia di l'uttellu si lamenta: hè sempre più difficiule di recrutà travagliadori, ùn importa micca diseggiani, ingegneri o operazioni di macchina. in particulare per u gruppu "dopu à l'anni 90", cum'è in a so mente, ùn ci hè micca troppu divertente in l'industria di a fabricazione di muffa. A nova generazione hà a so definizione di travaglià, a felicità diventa un fattore di più è più impurtante per custruisce è rinfurzà a squadra.
Allora caru lettore, pensate chì mette una scena felice in u nostru travagliu di ogni ghjornu, rilassate a squadra quandu u prucessu ùn hè micca tensu hè bè o micca? per piacè mostra a vostra attitudine scegliendu foto da quì sottu dui.
Tempu di pubblicazione: 27-oct-2020