Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 26-lugliu-2021

Spiegazione di i termini ligati à a forma di plastica

1. Densità / proporzione relativa

A densità relative si riferisce à u voluminu di a cumpagnia di sustanza chimica.

U rapportu si riferisce à a ratio di a densità relative di una sustanza chimica à a densità di l'acqua.

2. Calore di vaporizzazione è coefficient di compressione

U calore di vaporizazione hè u voluminu occupatu da ogni grammu di plastica (cm³/g), è ucumpressionehè u rapportu di u voluminu o di u calore di vaporizazione trà u polu elettrostaticu è a parte plastica (u so valore sempre supera 1).Puderanu tutti esse usatu per clarificà a dimensione di a camera di scaricamentu di film.U grande valore di u valore standard stipula chì u voluminu di a camera di scaricamentu deve esse grande.À u listessu tempu, mostra ancu chì u polveru elettrostaticu hà assai pumping d'aria, u tubu di scarico hè difficiule, u tempu di mudificazione hè longu, è l'efficienza di a produzzione hè bassa.U cuntrariu hè veru se u calore di vaporizazione hè chjuca, è hè bonu per pressu è limità.

Spiegazione di i termini ligati à a forma di plastica

3.Assorbimentu d'acqua

L'absorzione di l'acqua si riferisce à u livellu di a digestione plastica è l'assorbimentu di l'acqua.U metudu di misurazione hè di prima secca a mostra è pisà.Dopu avè imbulighjatu in l'acqua per 24 o dui ghjorni, sguassate è pisà di novu, è calculate u percentualità aghjuntu à a quantità, chì hè l'absorzione di l'acqua.sessu.

4. Attività

A capacità di u plasticu per riempie una cavità sottu a temperatura è a pressione di travagliu hè chjamata attività.Hè u paràmetru principali di una tecnulugia di trasfurmazioni chjave chì hè cunsideratu quandu stamping dies.Attivu novu faciule di furmà troppu lampeggiante, a cavità di riempimentu ùn hè micca densu, i pezzi di plastica sò distribuiti liberamente, a resina epossidica è i fillers sò riuniti per separatamente, faciule da aderisce à u muffa, l'espulsione di u muffa è a finitura sò difficili, u fondu duru hè troppu prestu è altri. svantaghji.In ogni casu, se l'attività hè chjuca, u riempimentu hè curtu, ùn hè micca faciule di furmà, è a pressione di furmazione hè troppu grande.Dunque, l'attività di l'usu di plastica hè coherente cù i rigulamenti di parti di plastica, i prucessi di furmazione è i normi di furmazione.

5. Caratteristiche di fondu duru

L'elastomeru di poliuretanu hè trasfurmatu in un statu viscosu duttile sottu u calore è u stress durante u prucessu di furmazione.Quandu l'attività si espansione, a cavità hè piena, è à u stessu tempu, a cundensazione aldolica si trova.A densità di crosslinking cuntinueghja à aumentà, è l'attività hè flexible.Hè una macchina formatrice completamente automatica chì abbassa è sicca gradualmente u materiale fusu.Quandu stampà stampi, a vitezza di u fondu duru hè più veloce, è i materiali cù attività di tematiche persistenti brevi duveranu esse attenti à facilità l'alimentazione, carica è scaricamentu di inserti, è selezziunendu standard di furmazione efficaci è operazioni attuali per evità troppu tempiu di deformazione dura o dura. bottoming Carenza, risultatu in poviru molding di parti plastica.

Spiegazione di i termini ligati à a forma di plastica

6.Umidità è composti organici volatili

Tutti i tipi di plastica anu diverse livelli di umidità è composti organici volatili.Quandu troppu, l'attività si espansione, hè faciule d'overflow, u tempu di persistenza hè longu, reduce l'espansione, è hè faciule di pruduce mudelli d'onda, espansione è cuntrazione è altri disadvantages è danni.Funzioni di l'ingegneria meccanica è elettrica di e parti di plastica.In ogni casu, quandu u plasticu hè troppu simplice, pruvucarà ancu una attività povira è una furmazione difficiule.Per quessa, diversi plastichi deve esse riscaldatu cum'è necessariu.Hè simplice per riscalda i materiali cù una forte absorption d'acqua, soprattuttu in a staghjoni umida, ancu s'ellu hèmateriali riscaldatideve esse evitata.Assorbimentu di umidità

7.Sensibilità à u calore

U plasticu sensibile à u calore si riferisce à certi plastichi chì sò più flessibili à u calore.Quandu si scontranu u calore à e alte temperature, u tempu hè più longu o a seccione trasversale di l'apertura di l'alimentazione hè troppu chjuca.Quandu l'effettu propiu di u tagliu hè grande, l'aumentu di a temperatura di u moldu hè prubabile di causà decolorazione, depolimerizazione è splitting.I plastichi cù stu tipu di caratteristiche sò chjamati plastichi sensibili à u calore.

8. Sensibilità à l'acqua

Certi plastichi (cum'è u policarbonate) anu ancu una piccula quantità d'acqua, ma si sparteranu sottu à alta temperatura è pressione alta.Stu tipu di funzione hè chjamata sensibilità à l'acqua, è hè simplice di riscaldallu in anticipu.

9.Assorbimentu d'acqua

Plastic guessed that because there are a varietà of additives that make them have different levels of affinity for water, plastics can be roughly divided in two types: assorbing umidità, aderenza di umidità, è non-hygroscopicity è difficiuli di aderisce à l'acqua.Si suppone chì u cuntenutu di umidità hè cuntrullatu in u range permissibile, altrimenti l'umidità diventa vapore sottu alta temperatura è alta pressione o l'effettu propiu di a reazione di l'idrolisi si verifica, chì pruvucarà a resina epossidica a bolla, riduce a so attività, è manca l'attività. apparenza è funzioni di ingegneria meccanica è elettrica.bene.Per quessa, i plastichi assorbenti d'acqua sò riscaldati da i metudi di riscaldamentu adattati è i standardi cum'è necessariu, è l'induzione infrared diretta hè aduprata per evità a re-assorbimentu di l'umidità durante l'applicazione.

Spiegazione di i termini ligati à a forma di plastica

10.Respirabilità

A respirabilità si riferisce à a funzione di trasmissione di vapore di film plastica o tavola plastica

11.Valeur de l'indice de fusion

U Melt Index (MI) hè un valore standard chì indica l'attività di i materiali plastichi durante a produzzione è a trasfurmazioni.

12.Forza di trazione / allungamentu di crack

A forza di trazione si riferisce à a quantità di forza necessaria per allungà un materiale plasticu à un certu livellu (cum'è u limitu di rendiment o u puntu di cracking).Hè generalmente marcatu da l'area tutale di ogni impresa.È u percentualità di a lunghezza dopu à tira a lunghizza à a lunghezza originale hè l'allungamentu di crack.

13.Forza cumpressiva bumpy

A forza di compressione di i bumps hè a capacità di i plastichi per resiste à i bumps.

14.Forza di compressione d'impattu

A forza di compressione di l'impattu si riferisce à l'energia cinetica chì u plasticu pò sustene quandu hè influenzatu da una forza esterna.

15.Forza

A forza di plastica generale hè generalmente marcata da dui metudi d'ispezione, a durezza Rockwell è a durezza di Somo.Duranti u periodu, l'A di Shao hè stata spessu usata per misurà plastichi molli, cum'è TPE è altri elastomeri di poliuretane o gomma vulcanizzata, etc.;D Shao hè stata usata à misurà plastichi più duru, cum'è plastica generale-purpose generale è certi plastichi ingegneria, è a maiò parte di i plastichi ingegneria high-funzione Project o plastichi prughjettu ingegneria più duru deve esse misurata da Rockwell.

16.Temperature di distorsioni di u calore

A temperatura di distorsioni di u calore hè a temperatura à a quale u pezzu di teste di plastica hè bumpy à un livellu sottu a pressione di travagliu è a temperatura.

17.Resistenza à alta temperatura à longu andà

A resistenza à alta temperatura à longu andà si riferisce à a resistenza à a temperatura di i materiali plastichi in l'applicazione à longu andà.

Spiegazione di i termini ligati à a forma di plastica

18.Carattere resistente à i solventi

U caratteru di a droga resistente à i solventi si riferisce à a mudificazione di u pesu, u voluminu, a forza di tensione è l'allungamentu di u materiale plasticu dopu esse immersa in un solvente organicu à una temperatura per un periudu di tempu.Una piccula variazione genetica indica un eccellente cambiamentu dielettricu bassu.

19.Resistenza à l'età

A resistenza à l'anzianu si riferisce à a resistenza di i materiali plastichi à i periculi di u sole, u calore, l'aria, u ventu è a pioggia in l'ambienti naturali esterni, chì causanu cambiamenti drastici è deterioramenti.

20.Chiarezza

A clarità si riferisce à a trasmittanza luminosa di plastica in u duminiu di luce visibile.Plastics pò esse divisu in trasmittanza di luce, trasparenza è opacità secondu u livellu di luce chì passa.

21.liscia

Smoothness si riferisce à u livellu di vetru specchiu chì hè simile à quellu di sustanzi chimichi chì ponu rifratta a luce.A bona liscia si riferisce à a superficia luminosa di sustanzi chimichi.

22.A capa insulating distrugge a tensione di travagliu

A tensione di travagliu di a distruzzione di strati insulating hè a tensione di travagliu chì aumenta l'alta differenza di putenziale à u pezzu di prova per ghjunghje à a distruzzione di a forza dielettrica, divisa da u valore (Kv / mm) di a distanza trà i dui elettrodi (spessore di l'elettrodi). pièce d'essai).

23.calore di fusione

U calore di fusione hè ancu chjamatu u calore di fusione è vaporizazione, chì hè l'energia cinetica necessaria per a cumpusizioni o fusione è cristallizazione di u polimeru cristalinu.Sta parte di l'energia cinetica hè aduprata per funnu a struttura cristallina di u materiale polimeru.Dunque, quandu u polimeru cristallinu hè trasfurmatu da u modellu à iniezione, hè bisognu di più energia cinetica per ghjunghje à una temperatura di fusione specifica chì quandu u polimeru amorfu hè processatu da u modellu iniezione.Ùn ci hè bisognu di calore di fusione è vaporizazione.

24.calore specificu

U calore specificu hè a quantità di calore necessariu quandu a temperatura di a materia prima di l'impresa aumenta da 1 gradu [J/kg.k].

25.diffusività termica

A diffusività termale si riferisce à a velocità à quale a temperatura hè guessata per esse trasferita in u materiale di riscaldamentu.Hè ancu chjamatu u coefficient di trasferimentu di calore.U so valore hè a quantità di calore (calore specificu) è a digestioni di u materiale è l'absorzione necessaria quandu a temperatura di a materia prima di qualità di l'impresa aumenta da 1 gradu.A tarifa di calore (coefficient di trasferimentu di calore) hè sceltu.A pressione di travagliu hè menu dannusu à u coefficient di diffusione termale, ma a temperatura hè assai dannusu.

 


Tempu di Postu: Jul-26-2021