Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 05-novembre-2021

Cumu sceglite a parte originale di u muffa d'iniezione di trasfurmazioni persunalizati di u situ di u travagliu?

1. I pezzi di trasfurmazioni persunalizati di u moldu di iniezione sò posizionati nantu à u pianu, chì sò spartuti in trè tippi:

(1) A superficia principale di cuscinetti restringe u pianu di pusizzioni di trè gradi di libertà di u pezzu di travagliu, chì hè spessu usatu per a superficia di posizionamentu di u travagliu cù una precisione relativamente alta.

(2) A superficia di cuscinettu di guida restringe u pianu di pusizzioni di u travagliu cù dui gradi di libertà, è hè spessu fatta in una superficia stretta è longa.

(3) A superficia di spinta limita un pianu cun un gradu di libertà.Per assicurà a pusizione precisa, l'area di u pianu hè spessu fatta u più chjucu pussibule.

Cumu sceglite a parte originale di u muffa d'iniezione di trasfurmazioni persunalizati di u situ di u travagliu?

2. I pezzi di trasfurmazioni persunalizati di stampi di iniezione sò posizionati cù buchi tondi

Long pins limitanu 4 gradi di libertà;pins brevi limitanu 2 gradi di libertà.

3. Posizionamentu fora di a superficia cilindrica di u travagliu di trasfurmazioni persunalizati di u moldu di iniezione

U datum di pusizzioni hè a linea centrale di u cerculu esterno.Ci sò trè cumunimenti usati

Manicotta di posizionamentu: realizazione di u pusizziunamentu di centramentu Piastra di supportu: pusizzioni di u cerculu esterno

Bloccu in forma di V: per ottene u centru è u pusizziunamentu di a superficia di u cerculu esterno


Tempu di pubblicazione: 05-Nov-2021