Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 05-aug-2021

A plastica accelera una nova rivoluzione in a fabricazione di l'automobile

In l'ultimi anni, l'applicazione di plastica in l'automobile hà cuntinuatu à aumentà.Attualmente, u cunsumu di plastica di l'automobile in Germania, i Stati Uniti, u Giappone è altri paesi hà righjuntu u 10% à u 15%, è certi anu ancu più di 20%.A ghjudicà da i materiali utilizati in i vitture muderni, s'ellu si tratta di parti decorative esterne, parti decorative interne, o parti funziunali è strutturali, l'ombra di a produzzione plastica pò esse vistu in ogni locu.È cù u migliuramentu cuntinuu di a durezza, a forza è a tensile di i plastichi di l'ingegneria, i finestri di plastica, porte, cornici è ancu vitture tutte di plastica sò apparsu gradualmente, è u prucessu di plasticizazione di l'automobile hè acceleratu.

A plastica accelera una nova rivoluzione in a fabricazione di l'automobile

Chì sò i vantaghji di utilizà u plasticu cum'è materiali di l'automobile?

1.U moldu di plastica hè faciule, facendu assai convenientu per processà e parti cù forme cumplesse.Per esempiu, quandu u pannellu di strumenti hè trattatu cù platti d'acciaio, hè spessu necessariu di prima prucessa è forma diverse parti, è poi assemble o salda cù connettori, chì esige assai prucedure.L'usu di plastica pò esse stampatu in un tempu, u tempu di trasfurmazioni hè cortu, è a precisione hè garantita.

2. U più grande vantaghju di l'usu di plastica per i materiali di l'automobile hè di riduce u pesu di a carrozzeria.U pesu ligeru hè u scopu perseguitu da l'industria di l'automobile, è i plastichi ponu dimustrà u so putere in questu rispettu.In generale, a gravità specifica di plastica hè 0,9 ~ 1,5, è a gravità specifica di materiali cumposti rinforzati in fibra ùn deve micca più di 2. Frà i materiali metallici, a gravità specifica di l'acciaio A3 hè 7,6, u lattu hè 8,4 è l'aluminiu hè 2,7.Questu facenu i plastichi u materiale preferitu per i vitture ligeri.

3. E caratteristiche di deformazione elastica di i prudutti plastichi assorbanu una grande quantità di energia di collisione, anu un effettu buffering più grande nantu à impatti forti, è prutegge i veiculi è i passageri.Per quessa, i pannelli di strumenti di plastica è i volanti sò usati in i vitture muderni per rinfurzà l'effettu di cushioning.I paraurti frontali è posteriori è e strisce di trim di u corpu sò fatti di materiale plasticu per riduce l'impattu di l'uggetti fora di a vittura nantu à u sonu di a vittura.Inoltre, u plasticu hà ancu a funzione di assorbe è attenuate a vibrazione è u rumore, chì ponu migliurà a cunsulazione di cavallu.

4. i plastichi ponu esse trasformati in plastichi cù e proprietà necessarie aghjunghjendu diversi fillers, plastificanti è indurentori secondu a cumpusizioni di i plastichi, è a forza meccanica è e proprietà di trasfurmazioni è di moldura di i materiali ponu esse cambiate per risponde à i bisogni di e diverse parti di a vittura. .Per esempiu, u paraurti deve avè una forza meccanica considerableu, mentre chì u cuscinu è u backrest deve esse fattu di spuma di poliuretano suave.

5.U plasticu hà una forte resistenza à a corrosione è ùn si corrode micca s'ellu hè dannatu in u locu.In ogni casu, una volta chì a superficia di pittura hè dannata o l'anti-corrosione ùn hè micca fattu bè in a pruduzzioni di l'acciaio, hè faciule d'arrugginà è corrode.A resistenza à a corrosione di i plastichi à l'acidi, l'alkali è i sali hè più grande di quella di i platti d'acciaio.Se i plastichi sò usati cum'è rivestimenti di u corpu, sò assai adattati per l'usu in i zoni cù più contaminazione.

In generale, i plastichi di l'automobile anu sviluppatu da e parti decorative ordinarie à e parti strutturali è funziunali;i materiali plastichi di l'automobile sò sviluppati in a direzzione di materiali cumposti è alleati di plastica cù una forza più altu, un impattu megliu è un flussu ultra-altu.Ci hè ancu una longa strada per andà per a prumuzione di vitture di plastica in u futuru.Ùn hè micca solu una questione di sicurezza, ma ancu prublemi cum'è l'anziane è u riciclamentu.Questu ci vole à esse migliuratu più in a tecnulugia.


Tempu di Postu: Aug-05-2021