Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 01-aprile-2021

I passi basi di a fabricazione di muffa

1. Pruduzzione di u moldu maestru: Ci sò parechji materiali per u moldu maestru.In generale, u materiale per u moldu maestru hè necessariu per esse faciule di forma, faciule di riposu, è avè e caratteristiche di una bona stabilità.Cum'è legnu, gesso, cera, etc. Di solitu usemu legnu.Sicondu u disegnu di u produttu o u disegnu di u muffa, u woodworker farà u moldu maestru di lignu.

 

2. Refurbishment di u muffa principale: U muffa principale deve esse riparata prima chì u muffa di produzzione pò esse ricustruita.A finitura include a putty putty, a formatura, a correzione di taglia è u rinforzu.Stu prucessu hè principarmenti di fà u trattamentu basu nantu à a superficia è tutta a forma di lignu per assicurà chì a dimensione è a forma di u moldu di lignu sò coerenti cù i disegni.

 I stampi trasparenti di scatuli alimentari sò stati spediti à u cliente i

3. Trattamentu di a superficia di u muffa principale: In questu prucessu, ci sò spraying gel coat, gel coat curing, grinding, polishing, waxing è cusì.Spray u gel coat nantu à u mudellu maestru processatu in u prucessu precedente, è dopu aspettate chì u gel coat guarisce.Dopu chì u gel coat hè guaritu, sabbia a superficia di u gel coat cù carta di liscia.In generale, da decine di carta abrasiva grossa à una millesima di carta vetrata fina.Dopu à sanding the sandpaper, cumincià à pulisce u moldu, è infine mette nantu à u pruduttu di liberazione.Finu à questu puntu, a produzzione di u mudellu maestru hè finita.Allora pudete aduprà u moldu maestru per fà u moldu di produzzione.Parechji materiali è arnesi sò usati in stu prucessu.U legnu è l'utensili di legnu currispundenti sò necessarii.Inoltre, ci sò ancu: putty (chjamatu ancu putty), carta vetrata, da decine di carta vetrata grossa à più di 1000 carta vetrata fina, gel coat (generalmente usate gel coat di produttu), detergente per muffa, agente sigillante, pasta di lucidatura, cera di liberazione di muffa. , etc.

 

In più, certi arnesi chjuchi cum'è sanders, roti di lucidatura, pistole spray gel coat, pompe d'aria (o altre fonti d'aria) sò ancu utilizati.

 

4. Ripruduzzione di u moldu di pruduzzione: Dopu chì a cera di liberazione hè appiicata à u moldu principale, u moldu di produzzione pò esse ricustruitu.U prucessu di pruduzzione hè a siguenti:

 

⑴Spray mold gel coat: Siccomu u muffa di pruduzzione hè iniziata, u gel coat di muffa cù un rendimentu megliu deve esse usatu per assicurà l'effettu finali di u moldu.È hè necessariu di spray à un certu spessore.

 

⑵Mold layering: Dopu chì u gel coat di muffa hè inizialmente solidificatu, a stratificazione pò esse iniziata.U prucessu di posa ùn deve esse troppu rapidu, in generale 2-3 strati di tela di fibra di vetro o di fibra di vetro si sentia un ghjornu.Una certa quantità di resina di muffa hè aduprata per a layup.U rendiment di sta resina hè megliu cà quellu di resina ordinariu.Durante u prucessu di posa, i travagliadori anu bisognu di mischjà a cola, vale à dì, aghjunghje un acceleratore è un agentu di curazione à a resina, è dopu aduprà un strumentu di cola per sparghje a cola, sparghje una strata di tela di fibra di vetru, è applicà una strata di cola.À u listessu tempu, aduprate rulli di ferru per appiattà a tela.Eliminate e bolle è fate a cola uniforme.Quandu u gruixu specificatu hè righjuntu, a capa hè finita.In circustanze nurmale, u gruixu di u moldu deve ghjunghje à 3-5 volte u gruixu di u pruduttu.Per quessa, u tempu di pusazione hè generalmente più longu, chì pò durà 6-7 ghjorni.

 

⑶ Cura di u muffa è rinforzu: U muffa pò esse guarita in modu naturali o riscaldatu per guarì, ma in generale hè megliu per avè un periodu di cura naturali.Dopu à u periodu di curazione naturali, u muffa deve esse rinfurzata per chì u moldu ùn sia micca danatu durante u prucessu di produzzione.

 

⑷ Trattamentu di a superficia di u muffa di produzzione: Dopu chì u muffa di produzzione hè guarita à u tempu necessariu, pò esse eliminata da u muffa principale.U metudu di disegnu di muffa pò esse manualmente o aria à alta pressione.U muffa di pruduzzione dopu a liberazione di u moldu deve ancu esse trattata in a superficia, cumpresa a carta di levigatura, a lucidatura, e linee di prucessu di scrittura, è a liberazione di prudutti.Dopu chì u pruduttu di liberazione hè stallatu, pò esse usatu per pruduce u pruduttu.

Lavorazione CNC in America

 

I materiali utilizati in questa tappa sò: mantellu di gel di muffa, resina di muffa, resina cumuni;curing agent, accelerator;tappettu di superficia di fibra di vetru, feltru di fibra di vetru, tela di fibra di vetru;carta vetrata fina, pulitore di muffa, agente sigillante, pasta di lucidatura, prudutti di liberazione (cera di liberazione, agente di liberazione semi-permanente, etc.).

 

L'arnesi utilizati ùn sò micca solu l'arnesi di trasfurmazioni di u muffa, ma ancu l'arnesi di layup: cum'è rulli di gomma, spazzole di gomma, rulli di ferru, etc.

 

A fabricazione di muffa hè un prucessu dilicatu è longu.In generale, u ciculu di produzzione di un moldu hè vicinu à un mesi prima è dopu.

https://www.enuomold.com/


Tempu di Postu: Apr-01-2021