Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 19-novembre-2021

A diferenza è a cunnessione trà u moldu è u tornu

1.Stampi, diversi stampi è arnesi utilizati in a produzzione industriale per ottene i prudutti richiesti per iniezione, soffiatura, estrusione, stampaggio a pressione o forgiatura, fusione, stampatura è altri metudi.In corta, un muffa hè un strumentu utilizatu per furmà l'uggetti.Stu strumentu hè cumpostu di parechji parti, è differente muffa sò cumposti di sfarenti parti.Realizza principalmente a trasfurmazioni di a forma di l'articulu per mezu di u cambiamentu di u statu fisicu di u materiale furmatu.Cunnisciuta cum'è a "Mamma di l'Industria".

2. Un tornu hè una macchina arnesi chì usa principalmente un strumentu di tornu per turnà una pezza rotante.Trapani, alesatori, alesatori, rubinetti, fustelle e strumenti di zigrinatura ponu ancu esse aduprati nantu à u tornu per a trasfurmazioni currispundenti.

3. U muffa hè un strumentu utilizatu per furmà l'uggetti.Stu strumentu hè cumpostu di parechji parti, è differente muffa sò cumposti di sfarenti parti.Realizza principalmente a trasfurmazioni di a forma di l'articulu per mezu di u cambiamentu di u statu fisicu di u materiale furmatu.In u prucessu di furmazione di punching, furming stamping, fustelle, intestazione à freddo, estrusione, pressu di parti di metallurgia di polveri, fusione di pressione, è stampatura à compressione o stampatura à iniezione di plastica ingegneria, gomma, ceramica è altri prudutti, hè utilizatu per fà U blank. diventa un strumentu per i pezzi cù forme è dimensioni specifiche. 

4.U tornu hè una macchina arnesi chì usa principalmente arnesi di tornu per processà a superficia rotativa nantu à a pezza.Discipline applicate: ingegneria meccanica (disciplina di primu livellu);prucessu di taglio è equipaggiu (disciplina secundaria);Strumenta di taglio di metallu-various Strumenta di taglio di metallu (livellu secundariu) Subject).

5.Induve i dui si intersecanu, un tornu pò esse usatu o micca in u prucessu di fabricazione di muffa.

A diferenza è a cunnessione trà u moldu è u tornu


Tempu di post: 19-novembre-2021