Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 15-aprile-2021

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à u modellu di compressione

In u muffa di compressione, duie metà di u moldu currispondente sò stallati in una pressa (di solitu idraulica), è u so muvimentu hè limitatu à un assi perpendiculare à u pianu di u moldu.A mistura di resina, filler, materiale di rinfurzà, agenti di curazione, etc. hè pressata è curata in u statu chì riempia tutta a cavità di u fustu di stampa.Stu prucessu hè spessu assuciatu cù parechji materiali, cumprese:

 

Fibra continua di resina epossidica prepreg

Compositu di stampa di foglia (SMC)

Materiale mudellu Dumpling (DMC)

Compositu di Molding Bulk (BMC)

Tappettu di vetru termoplasticu (GMT)

Passi di stampa di cumpressione

1. Preparazione di materiali di molding

In generale, i materiali di muffa in polvere o granulari sò messi in a cavità, ma se u voluminu di produzzione hè grande, u pretrattamentu hè di solitu vantaghju.

 

2. Preheating di materiali molding

Calendu u materiale di mudificazione in anticipu, u pruduttu modelatu pò esse guaritu uniformemente, è u ciculu di mudificazione pò esse scurciatu.Inoltre, postu chì a pressione di u moldu pò esse ridutta, hà ancu l'effettu di prevene i danni à l'inserzione è u moldu.I secadori di circulazione di l'aria calda sò ancu usati per preriscaldamentu, ma i preriscaldatori d'alta frequenza sò largamente usati.

 

3. U funziunamentu di molding

Dopu chì u materiale di muffa hè misu in u moldu, u materiale hè prima ammorbiditu è ​​cumpletamente fluttu sottu pressione bassa.Dopu avè esauritu, u moldu hè chjusu è pressurizatu novu per guariscenze per un tempu predeterminatu.

 

 

Poliester insaturatu è resine epossidiche chì ùn generanu micca gasu ùn necessitanu micca scarichi.

Quandu u degassing hè necessariu, u tempu di pianificazione deve esse cuntrullatu.Se u tempu hè prima, a quantità di gasu liberatu hè chjuca, è una grande quantità di gasu serà sigillata in u pruduttu, chì pò generà bolle nantu à a superficia di mudificazione.Se u tempu hè tardu, u gasu hè statu intrappulatu in u pruduttu parzialmente guaritu, hè difficiule di scappà, è pò causà cracks in u pruduttu moldatu.

Per i prudutti di pareti grossi, u tempu di curazione serà assai longu, ma se a curazione ùn hè micca cumpleta, bolle pò esse generati nantu à a superficia di mudificazione, è i prudutti difettusi ponu esse pruduciuti per deformazione o post-shrinkage.


Tempu di Postu: Apr-15-2021