Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 12-lugliu-2021

Cumu sceglie un rack di muffa per una fabbrica di muffa

U muffa hè cunnisciuta cum'è a "mamma di l'industria" di a muderna industria di fabricazione di a sucietà industriale.Un muffa d'iniezione chì risponde à i normi di cuncepimentu pò pruduce i prudutti necessarii per a vita è u travagliu in lotti, è ancu rializà a produzzione di massa è a standardizazione di i prudutti di plastica.Allora, mentre cuncepisce a struttura di u muffa d'iniezione, hè ancu particularmente impurtante di truvà un scaffale adattatu.Chì sò i criteri per una bona scaffale di muffa?Parechje persone pò esse micca chjaru, in fattu, i normi ponu esse vistu in i seguenti punti:

1.U costu di mantenimentu di rack è magazzini di muffa deve esse cunsideratu in anticipu.Da l'aspettu di a stabilità, a fermezza è i dettagli di i rack di muffa, pò scontru cù carrelli elevatori.

2.Unisce a frequenza è l'efficienza di u almacenamentu di muffa in u magazzinu.Per esempiu, certi muffa sò relativamente grande, per quessa, ùn hè micca adattatu per sceglie un rack standard.U rack di stampi standard pò purtà solu 1 tonna per pompa.Se u rack di muffa hè troppu pisanti, a vita di u rack di u moldu ùn serà micca longu è ùn hè micca sicuru.

3.Avemu da truvà modi per migliurà l'utilizazione di u spaziu di almacenamiento.Questu hà certe esigenze per u disignu, ma hè definitu a basa di un rack di muffa d'alta qualità.

4. Quandu cuncepisce u rack di muffa, avemu ancu bisognu di sceglie un tipu di rack di muffa raghjone secondu a situazione attuale di u magazzinu.

5.U scaffale di muffa pò risponde à i requisiti basi è hà un valore d'usu di basa.

Dopu chì i normi sopra citati sò in u locu, chì sò l'aspetti specifichi di a fabbrica di muffa per implementà i normi, in modu di migliurà l'almacenamiento di u moldu è allargà in modu efficace a vita di serviziu di u muffa?

Cumu sceglie un rack di muffa per una fabbrica di muffa

1.In u disignu di u rack di muffa, se u cliente ùn stalla micca a grua, avemu da equipà a grua currispundente in cunfurmità cù a dimensione di u muffa, chì hè cunvenutu per u cliente per passà è fora di u muffa;risparmià assai risorse umane è materiali.Quandu l'efficienza di u travagliu aumenta, u fattore di sicurezza aumenta ancu.

2.Siccomu i rack di muffa sò principarmenti usati in i magazzini di muffa, u primu fattore chì deve esse cunsideratu hè l'ambiente fisicu di u magazzinu, cumprese l'area di u magazzinu;l'ambiente fisicu, a ventilazione, l'illuminazione, u supportu in terra è a prevenzione di u focu di u magazzinu;i rack di muffa deve esse disposti in un pianu.A direzzione di CED, u tipu è a quantità di muffa.

3.Cumminendu e cundizioni specifichi di u rack di muffa, u rack di muffa hè stabile, u tassu d'utilizazione di u spaziu hè altu, è ogni dettagliu hè ben fattu.

4.Diversi stampi necessitanu diversi rack di muffa.Avemu bisognu di cunsiderà a forma di u muffa, a dimensione di u spaziu di u muffa (lunghezza, larghezza, altezza), u pesu di ogni spaziu di muffa, s'ellu hè favurèvule à stacking ordinatu è altri fattori.

5.U modu chì u muffa hè piazzatu nantu à u rack di muffa hè ancu a gamma di selezzione di rack di u magazzinu.Sia l'altitudine di u carrettu elevatore pò esse elevatu à l'altitudine di a cima di u rack, è u canali trà i rack di muffa.Hè u passaghju à l'arnesi di manipulazione raghjone?U moldu hè accessu manualmente, chì hè assai cunvenutu per l'operatore per accede, è u pesu di ogni unità di u moldu hè faciule da portà è altri fattori chì deve esse cunsideratu;u muffa hè accede à traversu l 'attrezzatura di carica è scaricamentu à cunsiderà: se l'altezza massima hè righjuntu.Certi rack di muffa anu qualchì esigenza individuale, cum'è rack di muffa piena aperta;s'ellu hè necessariu a prova di polvere, un trattamentu speciale hè necessariu secondu i requisiti di cuncepimentu.Sti fattori deve esse cunsideratu quandu sceglite u rack di moldu ghjustu.

Per quessa, u disignu di a struttura di u muffa ùn deve micca solu cunsiderà l'azzaru utilizatu, ma ancu attribuisce una grande impurtanza à u scaffale di u muffa.A cumminazione efficace di i dui pò allargà in modu efficace a vita di serviziu di u moldu.


Tempu di post: Jul-12-2021