Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 17-Maghju-2021

U cuncettu è i vantaghji è i disadvantages di CNC

CNC hè una macchina arnesi autumàtica dotata di un sistema di cuntrollu di prugramma.U sistema di cuntrollu pò lògicu processà u prugramma cù codici di cuntrollu o altri struzzioni simbolichi, è decodificà, in modu di fà chì a macchina si move è trasfurmà e parti.L'abbreviazione CNC in inglese hè l'abbreviazione di Computerized Numerical Control in inglese, cunnisciuta ancu com'è macchine utensili CNC, torni CNC, è l'area di Hong Kong è Guangdong Pearl River Delta sò chjamati computer gongs.
Principalmente utilizatu per a trasfurmazioni à grande scala di e parti, i metudi di trasfurmazioni includenu u circulu esternu di l'auto, l'annullamentu, l'aviò di vittura è cusì.I prugrammi ponu esse scritti, adattati per a produzzione di massa, è u prucessu di produzzione hà un altu gradu d'automatizazione.
Siccomu l'Istitutu di Tecnulugia di Massachusetts hà sviluppatu a prima macchina utensile CNC in u mondu in u 1952, e macchine utensili CNC sò state largamente usate in l'industria di a fabricazione, in particulare in l'industria automobilistica, aerospaziale è militare.A tecnulugia CNC hè aduprata in hardware è software., Tutti dui hannu un sviluppu rapidu.
Vantaghji è svantaghji di CNC:
1. U nùmeru di arnesi hè assai ridutta, è l'uttellu cumplessu ùn hè micca necessariu per a trasfurmazioni di pezzi cù formi cumplessi.Se vulete cambià a forma è a dimensione di a parte, avete solu bisognu di mudificà u prugramma di trasfurmazioni di parte, chì hè adattatu per u sviluppu è a mudificazione di novi prudutti.
2. A qualità di trasfurmazioni hè stabile, a precisione di trasfurmazioni hè alta, è a precisione di ripetizione hè alta, chì hè adattatu per i bisogni di trasfurmazioni di l'aeronave.
3. L'efficienza di a pruduzzione hè più altu in u casu di pruduzzione multi-varietà è picculi batch, chì ponu riduce u tempu di preparazione di a produzzione, l'ajustamentu di l'utensili di a machina è l'ispezione di prucessu, è riduce u tempu di taglio per via di l'usu di u megliu quantità di taglio.
4. Si pò prucessu prufili cumplessu chì sò difficiuli di prucessu da i metudi cunvinziunali, è ancu prucessu qualchi parti trasfurmazioni unobservable.U cuncettu è i vantaghji è i disadvantages di CNC


Tempu di Post: 17-May-2021