Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 16-oct-2021

Chì sò l'elaborazione di u muffa d'iniezione?

In cunfrontu cù u prucessu tradiziunale di stampatura per soffiu è iniezione, u prucessu di stampatura rotazionale hà i seguenti vantaghji:

1. Vantaggiu di u costu: In u prucessu di rotazione, solu a forza di u quadru hè necessariu per sustene u pesu di u materiale, u moldu è u quadru stessu per impediscenu a forza di chjusura di u materiale per fughje;è u materiale hè in tuttu u prucessu di mudificazione, fora di l'effettu di a gravità naturale In più, hè pocu affettatu da alcuna forza esterna, per quessa hè cumplettamente equipatu cù i vantaghji di machining convenientu è fabricazione di stampi di machina, ciculu cortu è bassu. costu.

2. Vantaghju di qualità.Duranti tuttu u prucessu di pruduzzione, a qualità di u produttu è a struttura di u prucessu di rotomolding sò più stabili per senza stress internu.

3. Vantaggi flexible è cambiante.I stampi di a machina di rotomolding sò faciuli di fabricazione è di prezzu bassu, per quessa, sò sopratuttu adattati per a produzzione di variità multiple è petite lotte in u sviluppu di novi prudutti.

4.Advantages di u disignu persunalizatu.U pruduttu in u prucessu di rotational molding hè faciule di cambià u culore, è pò esse cavu (senza saldatura è senza saldatura), è u trattamentu di a superficia di u pruduttu pò ottene l'effettu di mudellu, legnu, petra è metallu, chì ponu risponde à i bisogni. di i cunsumatori in a sucità muderna.I bisogni individuali.

Chì sò l'elaborazione di u muffa d'iniezione?


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021