Dongguan Enuo mold Co., Ltd hè una filiale di Hong Kong BHD Group, u disignu è a fabricazione di muffa plastica hè u so core business.Inoltre, a lavorazione CNC di parti metalliche, a R&D di prototipi di prudutti, a R&D di l'ispezione / Gauge R&D, a stampatura di prudutti di plastica, a spruzzatura è l'assemblea sò ancu impegnate.

Creatività 5 Cumenti 27-settembre-2021

Chì ghjè u principiu di l'iniezione di muffa plastica?

U moldu di plastica hè principalmente cumpostu di trè parte: u sistema di versazione, i pezzi stampati è e parti strutturali.U sistema di pouring è i pezzi stampati sò e parte chì cuntattate direttamente u plasticu è cambianu cù i prudutti di scatula plastica.Sò i più cumplessi è cambianu u più in i moldi di plastica.Hanu bisognu di finitura di trasfurmazioni.È a parte più precisa.

U sistema di versazione di u muffa di plastica si riferisce à a parte di u corridore prima chì u plasticu entre in a cavità da a bocca, cumpresu u corridore principale, u cold slug, u corridore è u cancellu, etc. I pezzi moldati riferite à e diverse parti chì custituiscenu a forma di u pruduttu, cumpresa. stampi mobili, stampi fissi è cavità, nuclei, barre di stampaggio, è venti.

1. Mainstream

Hè un passaghju in u moldu chì cunnetta a bocca di a macchina d'iniezione à u corridore o a cavità.A cima di u corridore principale hè cuncava per cunnette cù a bocca.

U diametru di l'entrata di u corridore principale deve esse ligeramente più grande di u diametru di l'ugello (0,8 mm) per evità u overflow è impedisce chì i dui sò bluccati per via di cunnessione imprecisa.

U diametru di l'inlet dipende da a dimensione di u pruduttu, in generale 4-8mm.U diametru di u corridore principale deve esse allargatu à l'internu à un angolo di 3 ° à 5 ° per facilità a demolding of the runner.

2.cold materiale pirtusu

Hè una cavità à a fine di u corridore principale per intrappulà u materiale friddu generatu trà duie iniezioni à a fine di a bocca per prevene l'otturazione di u corridore o di a porta.Quandu u materiale friddu hè mischju in a cavità, u stress internu hè prubabile di esse in u pruduttu fabricatu.

U diamitru di a cavità materiale friddu hè di circa 8-l0mm, è a prufundità hè 6mm.Per facilità u demolding, u fondu hè spessu sopr'à u bastone di demolding.A cima di a barra di striscia deve esse disignata in una forma di ganciu zigzag o sette cun un groove recessed, in modu chì u sprue pò esse tiratu fora in modu fluidu durante u demolding.

3. u corridore

Hè u canali chì culliganu u corridore principale è ogni cavità in u moldu multi-slot.Per fà chì u funnu riempia e cavità à a listessa veloce, l'arrangementu di i corridori nantu à u moldu deve esse simmetricu è equidistanti.A forma è a dimensione di a sezione trasversale di u corridore anu un impattu nantu à u flussu di a fusione di plastica, a demoulding di u pruduttu è a difficultà di fabricazione di muffa.

Se u flussu di a listessa quantità di materiale hè utilizatu, a resistenza di u percorsu di u flussu di a sezione trasversale circular hè u minimu.In ogni casu, perchè a superficia specifica di u corridore cilindricu hè chjuca, hè sfavore per u rinfrescante di u corridore redundant, è u corridore deve esse apertu nantu à e duie mità di muffa, chì hè laboriosa è faciule d'alineà.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2021